کد خبر: ۳۰۲۹|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
سردار سرلشکر محسن رضایی، با بیان اینکه بیت المقدس قبله اول مسلمین بوده و مکه و خانه خدا قبله دوم و همیشگی مسلمانان می‌باشد نوشت: هر دو در اشغال کفار و مشرکین هستند و هر دو باید آزاد شوند؛ صهیونیزم بچه کش در غزه با وهابیت بچه کش در یمن تفاوتی با هم ندارند.
 به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود با عنوان " روز قدس روز مکه " نوشت :

روز قدس و روز مکه

بیت المقدس قبله اول مسلمین بوده و مکه و خانه خدا قبله دوم و همیشگی مسلمانان می باشد هر دو در اشغال کفار و مشرکین هستند و هر دو باید ازاد شوند . صهیونیزم بچه کش در غزه با وهابیت بچه کش در یمن تفاوتی با هم ندارند .
 فریاد مسلمین علیه هردو می باشد . مردم ما درروز قدس هم علیه اسراییل شعار دادند و هم علیه ال سعود بنابراین روز قدس روز خانه خدا هم هست .


صهیونیزم بچه کش در غزه با وهابیت بچه کش در یمن تفاوتی ندارد


ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
شبکه استکبار برای کسب در امد شخصی بر عرصه فرهنگی سیاسی دفاعی اقتصادی و....کاملا مسلط است در شبکه اسلام کسب در امدشخصی با نفع همه انسانها میباشدبا ستاد فرماندهی سیاستهای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل همه انسانها به سمت مومن متعبد انقلابی بودن هدایت شده و شبکه اسلام تشکیل یافته میباشد اتلاف وقت مانع است