کد خبر: ۳۳۷۵|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
#هشتک هایی که خبر از درد دل مردم میدهد، 
محسن رضایی تقاص کدامین گناهش را میکشد

اگر نرخ رشد اقتصادی بالا رفته و #بیکاری زیاد شده است، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر با افزایش فروش #نفت، افزایش قیمت سوخت، افزایش مالیات‌های دریافتی هنوز برخی منابع بودجه تأمین نمی‌شود، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر نرخ #تورم یک‌رقمی شده اما شاهد بی‌ثباتی قیمت‌ها هستیم، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

 اگر بیش از یک‌میلیون میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد و بازار راکد است، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر #آمریکا بدون واهمه و به‌سادگی #برجام را نقض می‌کند، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر از فرصت مناسبی چون #برجام استفاده نکردیم و به‌جای رونق اقتصاد داخلی، منتظر گشایش درب اقتصاد خارجی بودیم، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر عده‌ای گورخوابند و عده‌ای محتاج نان شبِ خود و خانواده‌شان و برخی #حقوق_نجومی دارند و ماشین‌های میلیاردی، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر رهبر معظم انقلاب برای دهمین بار سال را با موضوع #اقتصاد نام‌گذاری می‌کنند، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر به بهانه چرخاندن چرخ زندگی مردم، چرخش سانتریفیوژها را کند کنیم، اما وضع مردم فرقی نکند، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر داعیه #محیط_زیست داشته باشیم ولی وضعیت #آلودگی_هوا ی #تهران و ریزگردهای #خوزستان بدتر از گذشته شده باشد، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر میانگین سن وزاری کشور بالا باشد و از اعتماد به جوانان بزرگ‌شده انقلاب هراس داشته باشیم، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر سفرهای خارجی نمادین به کشور رشد کند اما هیچ اتفاقی در کشور نیافتد، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر برای انتقادات خودی‌ها عصبانی شویم و برای کارشکنی خارجی‌ها لبخند بزنیم، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر به نمایندگان کشورهای خارجی اعتماد داشته باشیم ولی به نمایندگان مردم خودمان نه، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر بعد از سه سال و شش ماه، تمامی مشکلات کشور را به دولت‌های قبل نسبت دهیم و پاسخگو نباشیم، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

اگر ما شاهد مدیران چند شغله باشیم درحالی‌که بسیاری از جوانان ما #بیکار هستند، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست

درآمد مردم کفاف زندگی آنها را نمی دهد،بجای استراحت و رسیدگی به خانواده ومطالعه،ناچاربه شغلِ دوم و سوم مشغول می‌شوند، #این_یعنی_یک_اشکالی_هست "

اینکه بجای صادرات ارزش افزوده #نفت، #خام_فروشی و به افزایش سهم خام فروشیمان افتخار كنيم #این_یعنی_یک_اشکالی_هست"

این ها فقط بخشی از هشتک های محسن رضایی است، هشتک هایی که خبر از درد دل مردم و زخمی عمیق در جامعه میدهد، هشدارهای دلسوزانه ای که نه تنها پاسخش تشکر و قدردانی نیست بلکه #تخریب سازمان دهی شده علیه وی را نتیجه میدهد.
دولت محترم بهتر است در عوض برنامه ریزی های انتخاباتی و تلاش برای انحراف افکار عمومی و حمله به شخصیت های انقلابی کمی دغدغه مردم را داشته باشد و پاسخگوی کارنامه چهار ساله خود باشد.
آقای روحانی سوء مدیریت وزرا و دولت مردان شما در کنترل و کاهش آثار  حوادثی نظیر آتش سوزی های سریالی در حوزه نفت و پالایشگاه ها ، سیلاب های ویرانگر ، ريزگزدها ، آلودگی شدید و مرگبار هوای شهرهای بزرگ ، قطع گسترده آب و برق ، افت فشار گاز و.... امان مردم را بریده است. 

آقای روحانی در شرایطی شما دم از مذاکره با کدخدا و وعده صد روزه برای حل مشکلات مردم میدادید که اکنون کشور در رکود و کسادی مرگبار بسر می برد اما هنوز شما وعده سیب و گلابی برجام را میدهید.

آقای روحانی انگار شما و رسانه های جنجال گر حامیتان هزاران کارخانه و بنگاه تولیدی را که به دلیل سوء مدیریت کلان اقتصادی تعطیل شده است را نمیبینند.

آقای روحانی میلیونها جوان در کشور بدلیل فقدان شغل و مسکن و عدم امکان ازدواج و تشکیل خانواده ، با مشکلاتی در حوزه مفاسد اجتماعی و اخلاقی و همچنین با بحرانهای روحی و روانی مواجه هستند اما وام برای خودروهای بی کیفیتی که قاتل جان مردم شده است وجود دارد ولی در راه ازدواج جوانان هزار مشکل کوچک و بزرگ وجود دارد.

 آقای روحانی بهتر است یک ماه با حقوق کارگری ای که به یک ملیون هم نمیرسد زندگی کنید تا دیگر دولتمردان و مشاورانتان صاحبان حقوق های نجومی را ذخایر نظام ندانند تا بفهمید معنای واقعی شرمساری و شرمنده شدن جلوی چشم زن و بچه چه مزه ای دارد.
آقای روحانی...

آقای روحانی این ها فقط بخشی از مشکلات مردم است که گاهی از زبان مسئولان دلسوز نظام شنیده میشود. پس بهتر است به دوستان رسانه ایتان توصیه کنید در عوض تلاش برای بستن دهان مردم و انحراف افکار آنان از مشکلات و دغدغه های اصلی که معمولا با ایجاد جنگ روانی و تخریب های ناجوانمردانه در رسانه های حامی شما همراه است در آستانه انتخابات برای دفاع از کارنامه چهار ساله دولت تلاش کنند نه ایجاد دو قطبی سیاسی.مردم ما هوشیارترند از آنچه دوستان رسانه ای شما تصور میکنند.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
مرحبا سخن از دل ما می گویی
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
مرحبا سخن از دل ما می گویی
منوچهر راستی بروجنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
اگردر این مملکت کسی شهامت داشت و علنی به دولت و رئیس جمهور گفت تمام آنچه می گویید دروغ است که واقاً اینطور است .آنوقت می شود حمایت کرد از کسانی که راست می گویند .این همه فقر و بد بختی و شرمساری از زن و فرزند با این حقوق باز نشستگی ود روغ سران مملکت همه را عاصی کرده چقدر رهبری خون بخورند و رئیس جمهور بیخیال باشد.
منوچهر راستی بروجنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
از قدیم گفته اند حرف بهر گفتن است و گفت بهر شنیدن
آقای روحانی حرف هیچکس را نمی شنود و همین است که مملکت فلج شده .و همه زجر می کشند .انشا الله در 29 اردیبهش جواب این یکدندگی و کم محلی هارا با رای خود به فرد اصلح پاسخ خواهیم داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
اگر ایثار گران ویا خانواده شهدا دوست دادید به درد دل من هم کمی گوش کنید . جانباز چنگ وعضو حانواده شهدا ومسعول امور ایثار گران نظامی در زمان جنگ تحمیل