کد خبر: ۴۵۳|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای رفع مشکلات جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی قول رزمندگی می‌دهم.
قول رزمندگی برای رفع مشکلات می‌دهم/ 15 سال مطالعه کردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم روستای قرق گرگان اظهار داشت: من از 15 سال گذشته مطالعات خود را برای آشنایی با مشکلات امروز جامعه ایران آغاز کردم.

وی افزود: بیکاری و تورم مهم‌ترین مشکلات اقتصادی جامعه امروز ایران هستند و من هم برای رفع این مشکلات مطالعات کافی را انجام داده و با برنامه و با عزم جدی وارد عرصه رقابت‌های یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری شدم.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد: حیف و میل شدن منابع، تصمیم‌گیری‌های غلط اقتصادی و فساد 40 درصد ثروت کشور ما را به هدر می‌دهند.

رضایی تأکید کرد: به هر میزان که از هدر رفتن این منابع جلوگیری کنیم ثروت بیشتری تولید می‌کنیم.

به گفته وی راه‌های رفع مشکلات اقتصادی و جلوگیری از افزایش نرخ بیکاری و نرخ تورم مکمل هم هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه گرانی تنها مربوط به دولت فعلی نیست گفت: گرانی در ایران سابقه 50 ساله دارد و اولین موج آن در سال‌های 53 و 54 ایجاد شد.

رضایی خاطر نشان کرد: سال‌های 73 و 74 موج دوم گرانی به وجود آمد به گونه‌ای که به حدود 40 درصد رسید.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها مردم در اعتراض به گرانی‌ها در بخش‌هایی از کشور اعتراض کرده بودند اما موج سوم آن که در این دولت ایجاد شده پایدار‌تر از گذشته و همراه با بیکاری است.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: باید گرانی را همانند اروپاییان برای همیشه از کشور خود بیرون کنید.

رضایی با بیان اینکه در طول چهار سال گذشته ایده‌های مختلفی برای رفع مشکلات اقتصادی به احمدی‌نژاد ارائه داده‌ است گفت: طرح یارانه سبز که اکنون من مطرح کرده‌ام به احمدی‌نژاد پیشنهاد دادم تا او اجرا کند و قول هم دادم که جایی به عنوان طرح و برنامه خودم ارائه ندهم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسانی که امروز در کنار رهبری هستند قبلا در کنار امام نبودند و آنهایی که در گذشته در کنار امام بودند اکنون در کنار رهبری نیستند گفت: خط سیاسی من را ولایت تعیین می‌کند.

رضایی با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری افزود: من در این دیدار به ایشان گفتم هماهنگ‌ترین دولت پس از انقلاب با رهبر انقلاب را من تشکیل می‌دهم.

وی ادامه داد: من هیچ گاه آزادی خود را به هیچ جناحی نمی‌فروشم و هیچ گاه توسط هیچ جناحی به رهبری وصل نمی‌شوم.

وی تاکید کرد: در دولت آینده خود از  جناح‌های سیاسی معتقد به نظام به شرط کارآمدی استفاده می‌کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سفره دولت از مردم جدا است گفت: دولت به جای وعده آوردن پول نفت بر سر سفره‌ها سفره خود را با مردم یکی می‌کرد.

رضایی افزود: الان اتفاقاتی در کشور می‌افتد که حکومتی‌ها 10 سال بعد به نتایج آن پی می‌برند. اگر از همان ابتدا سفره خود را با مردم یکی می‌کردند زودتر پی به اشتباهات مردم و تبعات برخی از تصمیمات خود می‌بردند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی دلسوز و ایده‌های خوبی دارد اظهار داشت: مشکل این دولت در اجرای تصمیمات است.

رضایی اظهار امیدواری کرد: حماسه اقتصادی که مقام معظم رهبری برای سال 1392 نامگذاری کردند با همت مردم و مسئولان عملی شود و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات 24 خرداد به مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

ارسال نظر