کد خبر: ۵۱۲|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با تمام توان برای حضور در این انتخابات آماده هستم و تحت هیچ شرایطی از انتخابات کناره گیری نخواهم کرد.
تحت هیچ شرایطی کناره گیری نمی کنم/ مباحث فرهنگی اولویت من است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به فرودگاه شیراز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات و کناره گیری محسن رضایی تصریح کرد: با تمام توان برای حضور در این انتخابات آماده هستم و تحت هیچ شرایطی از انتخابات کناره گیری نخواهم کرد چرا که با برنامه ریزی کامل برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پا به میدان گذاشته ام.

وی تصریح کرد: با توجه به جهش هایی که طی چند سال اخیر داشته ایم اما همچنان مشکلات مختلفی را در مباحث اقتصادی شاهد هستیم که باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از نظرات کارشناسانه نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: مباحث فرهنگی از دیگر اولویت های من به شمار می رود که در این راستا با توجه به پتانسیل های فراوان در کشور باید اقدامات موثری انجام شود.

 دبیر  مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت نخواهد کرد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام در ادامه با حضور در خانه مرحوم استاد بهمن بیگی گفت: محمد بهمن بیگی از اساتید بزرگ عشایر ایران است و پایه گذار دانش و فرهنگ در منطقه زاگرس به شمار می رود.

وی با بیان این که توجه به مباحث فرهنگی از جمله هنرهای معماری و شهرسازی باید در دستور کار ما قرار داشته باشد تاکید کرد: هنر معماری و شهرسازی اسلامی در شهرهایی همچون شیراز، اصفهان و ... به وضوح قابل رویت است و در این میان باید تلاش کنیم که چنین داشته هایی را افزوده و نسبت به توسعه آنها اقدام کنیم.

دبیر تشخیص مصلحت نظام در ادامه سفر خود تا ساعاتی دیگر در شهر درودزن و شهرستان مرودشت حضور خواهد یافت.

ارسال نظر