کد خبر: ۹۳۰|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نرمش‌های قهرمانه کشور در شرایط مختلف، تکرار این نرمش‌ها را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: منظور از نرمش صلح امام حسن(ع) نیست بلکه اقدامی موثر بر حسب شرایط کشور است.
دکتر رضایی: منظور از نرمش، صلح امام حسن(ع) نیست

محسن رضایی که در یادواره 80 شهید شهرستان کوهرنگ در حسینیه محمدرسول الله (ص) شهر چلگرد سخن می‌گفت، افزود: دشمنان به زودی دست از تحریم‌ها بر خواهند داشت. سه سال پیش و قبل از تحریم‌ها شرایط اقتصادی ایران در شرایط مطلوبی نبود بنابراین نمی‌توان عامل همه مشکلات اقتصادی موجود در کشور را تحریم‌ها دانست.

رضایی با تاکید بر ضرورت اقدامات موثر در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور، اظهارکرد: اعتماد به جوانان در دولت یازدهم راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی خواهد بود.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه‌آفرینان این مرز و بوم دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از دلاورمردان عرصه نبرد حق علیه باطل گمنام شدند تا ایران اسلامی گمنام نماند.

رضایی با اشاره به نقش موثر دوران دفاع مقدس در خودباوری ملت ایران، افزود: دوران دفاع مقدس زمینه‌ای شد تا ملت همیشه سربلند ایران آدرس خود را در جهان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه نظام دوران سخت دفاع مقدس را با همت جوانان غیور پشت سر گذاشت، تصریح کرد: اکنون نیز با میدان دادن به جوانان می‌توان پیروز عرصه‌های مختلف بود، بر همین اساس می‌طلبد با رفع مشکلات جوانان در این راستا قدم برداشت.
 

ارسال نظر