کد خبر: ۹۳۲|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از همه مسوولان بویژه مسوولان دیگر قوا خواست تا دولت یازدهم را در تحقق وعده های انتخاباتی خود و پیشرفت و اعتلای کشور کمک کنند.
رضایی: مسئولان پذیرای نصیحت خیرخواهانه باشند

محسن رضایی روز دوشنبه در دومین روز هفته دفاع مقدس در آیین رونمایی از حرم مطهر شهدای فارسان با تشریح تحریم های ناجوانمردانه دشمنان برای مقابله با آرمان های ایرانیان افزود: لازم است در مقطع کنونی، همه دلسوزان نظام دست در دست یکدیگر و با همدلی، مشکلات کشور را حل کنند.

رضایی با بیان اینکه علاوه بر کمک به دولت باید نصیحت خیرخواهانه نیز انجام دهیم، تأکید کرد: مسوولان نیز باید پذیرای نصیحت های خیرخواهانه باشند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت پایه های اقتصادی کشور گفت: اگر خودمان، اقتصاد کشور را نسازیم، کسی این کار را برای ما انجام نمی دهد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری بویژه شهرستان فارسان نقش مهمی در پیروزی رزمندگان ایفا کردند، گفت: جوانان و نوجوانان این منطقه همدوش جوانان کشور برای پاسداری از عزت، شرف و ناموس مردم قهرمانانه جنگیدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ملت ایران در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی کسب کرد، بواسطه بصیرت مردم و رهبری امام خمینی(ره) بود که به جوانان اعتماد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور شرکت در یادواره شهیدان چند شهرستان به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

مرکز شهرستان فارسان در35 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
 

ارسال نظر