کد خبر: ۹۳۸|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی حب و بغض‌ها نمی‌گذارند عظمت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دیده شود.
حب و بغض‌ها مانع نمایان شدن عظمت دوران دفاع مقدس می‌شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، محسن رضایی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه عاشورا هفته دفاع مقدس را هفته آزادسازی اعتماد و خودباوری دانست و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس اعتماد،خود باوری و شناخت مردم از خود را متبلور کرد به طوری که می‌توان گفت دوران دفاع مقدس دوران آزادسازی اعتماد ملت ایران بود.
وی افزود: دفاع مقدس درس‌های بسیاری برای ملت ایران و مسئولان نظام دارد که اگر به این درس‌ها به خوبی عمل شود، هیچ مانعی نمی‌تواند رشد و تعالی این کشور را متوقف کند اما اگر به آن‌ها عمل نشود باید هزینه‌های بسیاری بپردازیم.
رضایی ادامه داد: اتکا به نیروهای داخلی و بومی کشور را از دیگر درس‌های دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که توانایی خلق هرگونه حماسه و کار بزرگی را دارند و امروز نیز باید با اعتماد کردن به آن‌ها زمینه برای رشد و تعالی این قشر فعال و مهم جامعه را فراهم کرد.
وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته آزادسازی چند استان از دست رژیم بعثی صدام نبود، بلکه هفته ایثارگری و ایستادگی مردم ایران در برابر ابر قدرت‌ها و هفته بازگشت اعتماد به نفس به ایران بود.
رضایی  ادامه داد: ملت ایران در زمان جنگ با دست خالی توانست کارهای بزرگ انجام دهد و جنگ ایران با عراق نبود بلکه ایران در مقابل ابرقدرتها ایستادگی می‌کرد و  جوانان این مرز و بوم نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست بیگانه بیافتد.
وی تصریح کرد: ما در جنگ ثابت کردیم که دارای توانایی های بزرگی هستیم و افتخارات بزرگی را کسب کردیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را هفته آزادسازی اعتماد و خودباوری دانست و گفت: دوران دفاع مقدس اعتماد،خود باوری و شناخت مردم از خود را متبلور کرد به طوری که می‌توان گفت دوران دفاع مقدس دوران آزادسازی اعتماد ملت ایران بود.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار و اقتدار ایران اسلامی است که هرچه از آن دوران فاصله بگیریم عظمت و اهمیت آن بیش از گذشته محسوس و نمایان می‌شود.
رضایی افزود: شهدای این دوران بر حق‌ترین و حماسه‌سازترین شهدای طول تاریخ هستند، چراکه تنها با انگیزه الهی وارد میدان شدند و از تمام هستی خود برای دفاع از این آب و خاک چشم پوشیدند.
وی با اشاره به اهداف رژیم بعثی عراق در حمله به ایران، گفت: در تنها جنگی که در دوران معاصر دو ابرقدرت غرب و شرق با یکدیگر متحد و همراه شدند، جنگ عراق علیه ایران بود که با این وجود با پیروزی در این جنگ بار دیگر حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را به همگان ثابت کردیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی حب و بغض‌ها نمی‌گذارند عظمت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دیده شود.
وی افزود: هر چه زمان می‌گذرد فتوحات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نمایان‌تر خواهد شد.
 

 

ارسال نظر