کد خبر: ۹۵۴|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز صدا و سیما بعد از انتخابات، بهتر از گذشته مشکلات مردم را به مسئولان منعکس می کند و این بسیار خوب است، زیرا اعتقاد داریم مردم صاحبان این نظام و انقلاب هستند و همه باید به فکر مردم باشیم.
دکتر رضایی: راه نجات کشور، جدی گرفتن مشکلات مردم است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از ایرنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه یکشنبه در گرگان افزود: مردم ما باید بهترین زندگی را از حیث فرهنگی، اقتصادی واخلاقی همراه باداشتن امنیت وشغل سپری کنند وما به عنوان خادمین مردم، باید این شرایط را فراهم کنیم.

به گفته وی، امروز جمهوری اسلامی ایران درابعاد علمی وسیاسی وحتی نظامی موفقیت های چشمگیری داشته وتنها دراین تنگناهای ذکر شده، گرفتار شده است.

وی تصریح کرد: من وحامیانم همچنان پرچمدار چنین تفکری هستیم واین تفکر را نیز ادامه می دهیم وهرگز دراین مسیر خسته نمی شویم واین راه را رها نمی کنیم و تا جائی ادامه می دهیم که فقر و گرانی از کشور بیرون برود.

رضایی ادامه داد: ما شعارهای خود در دولت امروز و مجلس دو سال آینده را همراه با شعارهای دولت تدبیر وامید پیگیری می کنیم واگر فرمان اداره کشور در دست ما بود، وضعیت کنونی طوری دیگر می شد.

وی با تاکید براین که صبر منطق اصلی دراین راه است، گفت: دولتی که امروز سر کار آمده، منافعی برای کشور ونظام داشته، زیرا دکتر روحانی از اندیشمندان و نیروهای فاضل و وفادار به نظام وانقلاب و دارای تدبیر و اندیشه بالائی است که خلاقیت وایده های بسیار خوبی همراه با تجربیات ارزشمند به همراه دارد و باید از این ایده ها و نظرات، برای کمک به حل مشکل مردم، کمک بگیریم.

دبیر مجمعع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما اصل مذاکرات وفضای بین المللی ایجاد شده دردولت یازدهم را قبول داریم، اما درجزئیات و بحث ها، برنامه ها و دیدگاه های متفاوتی وجود دارد.

رضایی اظهارکرد: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت های ارزشمندی شده وهمین مساله ایران را به یک کشور قدرتمند در منطقه و حتی جهان تبدیل کرده وما باید ازاین ظرفیت سازی ایجاد شده درابعاد، علمی، سیاسی، نظامی و غیره، استفاده بهینه نمائیم.

وی یادآور شد: امروز همگان دردنیا می دانند که مساله سوریه، فلسطین، لبنان، عراق، بحرین وافغانستان بدون حضور ایران حل نمی شود، پس باید از این شرایط به وجود آمده و نیاز جامعه جهانی به ایران، استفاده کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز شرایطی نیست که از ارزش ها دست بکشیم وخود را تسلیم کنیم، بلکه ازظرفیت های دیگری نظیر روابط بین الملل ایران، توانائی دربرقرای صلح، توانائی درحل مشکل ناامنی، توانائی خلع سلاح های اتمی وهمچنین توانائی محو سلاح های شیمیائی اسرائیل ودیگر کشورها که برای کشورمان ایجاد شده، باید استفاده کنیم.

رضائی افزود: دیدگاه ما درمذاکرات، استفاده ازمساله حل و فصل و ظرفیت ها و منافع بزرگی که برای کشور ایجاد شده، می باشد ومعتقدیم اگر ایران در منطقه نباشد، کشورهای منطقه درباتلاق گیر خواهند کرد، پس بنابراین دولت باید در این مسیر حرکت کند وما نیز به دولت کمک خواهیم کرد.
به گفته دبیر تشخیص مصلحت نظام، دولت درمردم امید به وجود آورده، بطوری که گروهی از سیاسیون که دیگر قطع امید ازخدمت به کشور ومردم کرده بودند، امروز وارد یک حیاط واتاق بزرگتر درجبهه خدمت شده اند واین از دستاوردهای انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم، افکارمان را به دولت در جهت حل مشکلات مردم ارائه دهیم تا دولت هم به اهداف وبرنامه های درستی برسد وآمادگی عملیاتی و اجرائی کردن برنامه ها را نیز داریم.

وی درپایان یادآور شد: با همراهی وهمکاری کردن باید کارها را پیش ببریم و با دعوا و زد وخورد نمی توان به جائی رسید وسیاست وخط مش باید طوری باشد تا کشتی غول پیکر را به سر منزل مقصود برسانیم.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: خلق حماسه سیاسی که توسط مردم در انتخابات 24 خرداد رقم خورد، زمینه ساز شکسته شدن محاصره و تحریم ها شد.

محسن رضائی افزود: مردم ایران در خلق حماسه سیاسی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود، نقش اساسی را ایفا کردند و آنچه مقام معظم رهبری انتظار داشتند که مردم به صحنه بیایند، به خوبی رخ داد. وی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم باعث شد تا خواب ها، توطئه ها و رویاهای دشمنان برای محاسبه ایران، خنثی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز صدا و سیما بعد از انتخابات، بهتر از گذشته مشکلات مردم را به مسئولان منعکس می کند و این بسیار خوب است، زیرا اعتقاد داریم مردم صاحبان این نظام و انقلاب هستند و همه باید به فکر مردم باشیم.

وی اظهار کرد: پشتوانه این نظام و انقلاب در همه زمینه ها، اعم از اقتصادی، امنیت و اعتبار بین المللی مردم هستند و باید در حل مشکلات همه طوایف و قبایل و مردم را ببینیم و تنها به فکر تهران نباشیم، زیرا همه شهرها و روستاها و مناطق مختلف کشور جزئی از ایران هستند و ایران تنها در تهران خلاصه نمی شود. 
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
-
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
0
باعرض سلام خدمت استاد انديشمند جناب دکتر محسن رضايي دبير محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام. با شما کاملا موافقم، ضمن آرزوي توفيق ميخواستم بگم،برادر محسن عيد قربان ات مبارک باد.
بچه هاي ريل وي
|
-
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
0
زنده باد برادران رضايي
بچه هاي ريل وي
|
-
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
0
جناب آقاي دکتر حاج محسن رضايي
با سلام
آقاي دکتر قول داده بوديم که اين پيام را هر ماه براي شما ارسال کنيم تا از جنابعالي هر ماه خواهش کنيم که براي دفاع از عملکردهاي برادرتان و سربلندي طرفدارنتان از اين پروژه ها بازديد فرماييد تا نگذاريد کساني ديگر صاحب کارهاي اجرايي خود و برادرتان شوند و آنها را به اسم خودشان تمام کنند .
1- بازديد از بيمارستان بزرگ نمره 2 و خضوصا حضور در روز افتتاح آن
2-بازديد از پتروشيمي مسجدسليمان
3-بازديد از احداث منازل هوانيروز
4-بازديد از جاده جديد مسجدسليمان به ايذه که توسط شرکت نفت در حال احداث مي باشد که اين جاده مي تواند تحول عظيم در مسجدسليمان بوجود آورد
5-بازديد و سخنراني در دانشگاه آزاد مسجدسليمان و تلاش براي ايجاد رشته هاي کارشناسي ارشد و دکتري
جناب آقاي دکتر بخاطر دفاع از عملکردهاي برادرتان و سربلندي طرفدرانتان از اين پروژه ها بازديد کنيد و در مراسم افتتاح آنها شرکت داشته باشيد و نگذاريد ديگران آنها را به اسم خودشان تمام کنند .
آقاي دکتر سربلندمان کن . خواهش مي کنيم .
اين پيام را ماهانه براي جنابعالي ارسال مي کنيم تا بدانيد چشم به راه شما و برگشتن جناب آقاي دکتر اميدوار رضايي به نمايندگي مسجدسليمان هستيم .
بچه هاي ريل وي ...مسجدسليمان