کد خبر: ۹۶۲|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ساعت 10 صبح از میدان هفت تیر همراه با دانش آموزان و دانشجویان و... با دادن شعار های انقلابی تا لانه جاسوسی راهپیمایی کرد.
حضور دکتر رضایی در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همگام با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرد.
دکتر محسن رضایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید مهم ترین پیام 13 آبان چیست؟ گفت: از یک سو تاکید ملت ایران بر ارزش های انقلاب و حفظ شعائر تاریخی خود و  از سوی دیگر پیام اقتدار به مذاکره کنندگان مهمترین پیام 13 آبان امسال است تا هیچ کسی از مذاکرات ایران با قدرت های بین المللی سواستفاده نکند.
وی در بخش دیگری گفت: روز 13 آبان از تاریخی ترین روزهای ملت ایران است و بخشی از هویت ملت ایران در چنین روزهایی شکل گرفته است لذا انقلاب ملت ایران با برپایی با شکوه تر 13 آبان مستحکم تر خواهد شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال "شعار مرگ بر امریکا" اظهار داشت: ملت ایران این شعار را به خاطره دهها سال ظلم و ستم امریکا ، کودتا ، ترور و کارشکنی در ایران سر می دهد و تا اینگونه رفتار خصمانه امریکا علیه ملت ایران تغییر نکند این شعار ادامه خواهد یافت.
دکتر محسن رضایی با بیان اینکه اگر امریکایی ها می خواهند این شعار توسط ملت ایران سر داده نشود، راه ساده ای دارد اظهار داشت : آنها باید از سر راه پیشرفت ملت ایران کنار بروند ، کارشکنی نکنند به حقوق اساسی ملت ها احترام بگذارند ، تحریم های اقتصادی را برداشته و دارایی های ایران را آزاد کنند.
 

ارسال نظر