کد خبر: ۲۹۰۶|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
گردهمایی یاد یاران با شرکت افزون بر دو هزار و 500 رزمنده دوران دفاع مقدس و با حضور سردار محسن رضایی امروز پنجشنبه در سالن امام علی(ع) این ناحیه آغاز شد.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بیجار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گردهمایی دومین گردهمایی رزمندگان دوران مقدس شهرستان بیجار است.
سید حسین محمودی از شناسایی و ثبت نام افزون بر چهار هزار و 500 رزمنده اهل شهرستان بیجار خبرداد و خاطرنشان کرد: در گردهمایی امسال نیز حدود دو هزار رزمنده در کنار سردار محسن رضایی، سردار رجبی، جمعی از خانواده معظم شهدا، تعدادی از ایثارگران و جانبازان گرانقدر و برخی مدیران محلی و روحانین حضور دارند.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بیجار هدف از برگزاری این گردهمایی را تجدید دیدار رزمندگان بیجاری دوران دفاع مقدس که اکنون در سراسر کشور و استان کردستان زندگی می کنند بیان نمود و خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از این رزمندگان زمانی که در میدان های رزم و دفاع مقدس حضور داشتند جوان بودند که دیدار بعد از سال های طولانی می تواند در نشاط روحی و تجدید خاطره آنان تاثیر خوبی داشته باشد.
به نظر محمودی حضور این تعداد رزمنده که در دوران نوجوانی و جوانی در میدان های رزم حضور داشتند موجب می شود زحمات آنان فراموش نشود و برای نسل امروز و فردا یک الگو و سرمشق خواهند بود.
شهرستان بیجار در شرق استان کردستان واقع شده است و اکنون میزبان 450 شهید بومی و سه شهید معظم گمنام است.
ارسال نظر