کد خبر: ۲۸۰۱|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
دکتر محسن رضایی با حضور در موسسه علمی پژوهشی امام خمینی (ره) با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار و گفتگو کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز جمعه بیستم فروردین‌ماه در ادامه سفر دو روزه خود به شهر مقدس قم با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کرد و پیرامون فعالیت‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارشی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» در این دیدار دکتر محسن رضایی با ذکر خاطراتی از مجاهدت‌های علمی آیت‌الله مصباح یزدی در طرح ولایت گفت: هرقدر مسائل فرهنگی مستحکم‌تر بشود، مسائل دیگر مانند موضوعات اقتصادی و سیاسی که روبنا هستند قابل اصلاح‌تر می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به فعالیت‌های گروه منصورون در مبارزات علیه شاه اشاره کرد و گفت در سال 53 شهید صفاتی به ما از انحراف گروه مجاهدین خلق اطلاع داد و به ما خبر داد که این‌ها از خط اسلام منحرف‌شده‌اند. در آن سال‌ها ما برای مبارزه فرهنگی با این گروه تلاش فراوان داشتیم. در دوران پس از دفاع مقدس هم در دانشگاه‌ها، نیاز به فعالیت فرهنگی احساس می‌شد و جامعه از توانایی و دانش آیت‌الله مصباح یزدی برای آشناسازی دانشجویان با جریان‌های التقاطی و شبهه افکن بهره فراوان برد.

آیت‌الله مصباح یزدی در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از ملاقات با سرلشکر محسن رضایی گفتند: در آن سال‌ها سردار رضایی نقش بسیار زیادی در برپایی طرح ولایت کشیدند.

در ادامه این دیدار دکتر رضایی یک جلد کلام‌الله مجید و تعدادی از کتب و فصلنامه‌های منتشرشده در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را به آیت‌الله مصباح یزدی اهدا کرد.

دیدار دکتر محسن رضایی با آیت‌الله‌العظمی مصباح یزدی
ارسال نظر