کد خبر: ۲۸۰۰|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر جمعه با آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه دیدارهای خود در شهر مقدس قم، با حضور در دفتر آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی ضمن تبریک سال نو به ایشان و خانواده و شاگردان و مقلدین ایشان، گزارشی در خصوص فعالیت‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند.

دکتر رضایی گفت: منتظر فرصتی بودیم که خدمت شما برسیم و از محضر شما کسب فیض کنیم.

وی با تشریح عملکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست‌های کلی، از مطالعات گسترده برای هر یک از سیاست‌های مصوب مجمع و ابلاغی مقام معظم رهبری خبر داد.

در این دیدار آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی با قدردانی از حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهر قم و بیوت مراجع عظام تقلید فرمودند: در دو جای قرآن کریم، ذات اقدس باری‌تعالی این نکته را تذکر می‌دهند که لطف من نسبت به بنده‌ها فراگیر است و کامل. اگر نعمت‌ها بعضاً کم است، به خاطر رفتار خودتان است. ما هیچ نعمتی را برای قوم‌ها عوض نمی‌کنیم مگر اینکه خود بنده‌ها سبب آن را فراهم کنند. خداوند مسئولیت را به دوش ما گذاشته است. ما باید در قبال جامعه مسئولیت خود را عمل کنیم اما در مرحله دوم، هدایت و ارشاد باید به اقدام و عمل برسد. همین نکته‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند.

ایشان افزودند: بهترین راه و روش برای تنظیم امور جامعه، نظارت است و ان شاء الله تقویت خواهد شد. در همه امور باید نظارت را گسترش کرد. اقدام و عمل را باید پیگیری کرد و در حد گفتار باقی نمانیم و سیاست عملیه را در هر رشته‌ای پیاده کنیم. نصرت و فضل خداوند با آن دسته‌ای همراه می‌شوند که اهل اقدام هستند.

دیدار دکتر محسن رضایی با آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی
ارسال نظر