کد خبر: ۱۰۱۰|
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
اردوهای جهادی با حضور دکترˈ محسن رضایی ˈ دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و شمار زیادی از مردم شهرستان اندیکا در شمال استان خوزستان
حضوردبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام  درآغاز اردوهای جهادی اندیکا

به گزارش خبرنگار ایرنا در این اردو200 نفر از نیروهای جهادی شرکت دارند که فعالیت خود را در این اردو با رمز ˈیا زهراˈ آغاز کردند.

بر اساس این گزارش این افراد در قالب قرارگاه جهادی تداوم دفاع و در گروه های علویون،مسافران خورشید و منصورون با پشتیبانی دکتر محسن رضایی به ارائه خدمات در مناطق مختلف اندیکا می پردازند.

این نیروهای جهادی از استان های قم ،تهران،شیراز و مازندران در شهرستان اندیکا حضور پیدا کرده اند و قرار است در این مدت کوتاه عملیات احداث و بهسازی هفت خانه از مددجویان زیر پوشش شهرستان،احداث دو مسجد، یک پایگاه و یک مخزن سیمانی برای آبرسانی در شاهزاده عبدالله را به انجام برسانند.

این اردو تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در حوزه های عمرانی، بهداشتی، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی کار خواهد شد.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
غلامرضا احمدي
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
2
سلام و درود بر آقامحسن رضايي. مرد ميدان هاي سخت. يادگار خاطرات جنگ و يادگار هميشگي شهدا. حضور آقا محسن در اردوهاي جهاد باعث يادآوري روزهاي سخت جنگ است و ايشان نماينده ي تمامي رزمندگان و شهداي جنگ تحميلي است و به جوان هاي امروزي ايجاد روحيه مي شود. حضور ايشان بايد در اردوهاي جهاد بيشتر باشد.
saeed abbasi
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
0
باسلام بخدمت تمامي دوسداران سردار . واقعا آقاي رضايي شايسته رياست جمهوري مي باشد و از همه طرفداران ايشان خواستارم در دوره بعد سنت رياست دو دوره اي يك رئيس جمهور را شكسته و دست محسن را بالا ببريم. با تشكر از همه عزيزان نوكر شما سعيد از اسلام آبادغرب