کد خبر: ۱۰۱۲|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
اینجانب به پیروی از این امام عزیز جامه شهادت را به تن کرده ام تا با این گروه های انحرافی مبارزه و جامعه بشری را از دست آنها نجات دهم و دست همه کسانی که راه امام را طی می کنند می بوسم.
بیانیه محسن رضایی در حمایت از طرح لبیک علی النقی (ع)

حضرت امام علی النقی علیه السلام در بین ائمه علیهم السلام در موقعیتی زندگی می کردند که ده ها گروه انحرافی اعتقادی شکل گرفته بود و ایشان با تمام توان برای اصلاح جامعه و این گروه ها تلاش کردند ، برخی از این گروه ها از عقاید بسیار خطرناکی پیروی می کردند که اگر مبارزه امام نبود جامعه بشری با یک فاجعه بزرگی روبه رو می شد.

 

اگر یک امام به سجاد و دیگری شهادت معروف شده اند، ایشان به مبارزه با انحرافات معروف است و علت تهاجم ناجوانمردانه امروز به ایشان را بایستی از ریشه های همان انحرافات تاریخی دانست، امروز جامعه تشنه مصلحینی است که به پیروی از امام علی النقی علیه السلام با انحرافات امروز جامعه بشری به ویژه جهان اسلام مبارزه کنند،

 

اینجانب به پیروی از این امام عزیز جامه شهادت را به تن کرده ام تا با این گروه های انحرافی مبارزه و جامعه بشری را از دست آنها نجات دهم و دست همه کسانی که راه امام را طی می کنند می بوسم.

 

محسن رضایی

21 فروردین سال 1393

http://www.yanaghi.com/

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عماد رستمي
|
-
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
0
پيام تبريک دکتر محسن رضايي به مناسبن قهرماني تيم فولاد خوزستان
بسمه تعالي
کسب مقام قهرماني تيم فولاد خوزستان در ليگ برتر را به تمامي مردم خوزستان تبريک عرض نموده و از خداوند منان درخشش بيشتر جوانان اين استان سختي کشيده را خواستارم. بدون شک اعتماد به جوانان و جوان گرايي و انضباط و اخلاق عوامل اساسي پيروزي تيم فولاد بوده است، اعتمادي که نمونه ديگرش سعود تيم نفت مسجد سليمان به ليگ برتر بوده است که آن خود باعث شعف و شادماني همه مردم خوزستان گشت. اميد است اين فوتبال خوزستان و اين نوع رفتار ورزشي به الگوي فوتبال ايران تبديل شده و از هجمه هاي فراوان و بدون نتيجه در اين ورزش پر مخاطب جلوگيري شود.
محسن رضايي 22/1/1393