محسن رضایی:
کد خبر: ۱۰۳۵|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره سرداران و شهدای ایل بختیاری گفت: بختیاری ها و لرها سینه خود را سپر ایران زمین کردند و همیشه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند.
بختیاری ها پشتوانه نظام اسلامی هستند

محسن رضایی شب چهارشنبه در جمع خانواده های شهدای شهرستان چادگان اظهار داشت: ما هرچه داریم از شهداست و باید در مسیر آنها قدم برداریم.

وی بعد از دیدار با خانواده ی شهدا در مراسم نکوداشت شهدای بختیاری فریدن بزرگ که در روستای چهل چشمه بخش چنارود چادگان برگزار شد به عنوان مهمان ویژه شرکت کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادبود شهدای بختیاری فریدن بزرگ افزود: بختیاری ها در زمان دفاع مقدس بی ادعا بودند و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: این یادبودها باید به طور مستمر برگزار شود تا فداکاری این سربازان وطن به مردم نشان داده شود و همچنین بختیاری ها و لرها سینه خود را سپر ایران زمین کردند و همیشه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود.

رضایی به رشادت های شیرعلی مردان بختیاری نیز اشاره کرد و افزود : او در اوج استبداد در برابر نظام  پهلوی ایستاد و پرچمی که بر افراشت مزین به جمله "لا اله الله محمد رسول الله علی ولی الله" بود و شعار شیر علی مردان خان آزادی و مبارزه با پهلوی بوده است.

دبیر مجمع تشخبص مصلحت نظام بر سر مزار شهدای شهرستان چادگان حضور یافت و با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

وی سپس در محل فرمانداری چادگان با بیش از 70 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثار گر شهرستان چادگان دیدار کرد.

یادبود شهدای بختیاری فریدن بزرگ به میزبانی چادگان در روستای چهل چشمه بخش چنارود و در حاشیه رودخانه زاینده رود برگزار شد.

ارسال نظر