کد خبر: ۱۰۳۸|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر الیگودرز گفت: وحدت و همدلی احاد ملت و همراهی و همکاری همه جانبه احزاب و گروههای سیاسی در راستای حمایت از مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور، راهکار اصلی برای رفع مشکلات موجود و غلبه بر ترفندها و توطئه های دشمن است.
نظر رضایی درباره راهکار اصلی رفع مشکلات

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وحدت و همدلی احاد ملت و همراهی و همکاری همه جانبه احزاب و گروههای سیاسی در راستای حمایت از مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور، راهکار اصلی برای رفع مشکلات موجود و غلبه بر ترفندها و توطئه های دشمن است.

محسن رضایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر الیگودرز افزود: باید با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود و با وحدت و همدلی، ضمن حمایت از سیاست های اصولی مسئولان، شرایط برای رفع مشکلات و عمران و آبادانی کشور را فراهم کنیم.

وی در ادامه با اقدام موثر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال جاری اشاره کرد و افزود: نامگذاری سال جاری تحت عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اقدامی مهم و موثر از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای رشد و توسعه بیش از پیش کشور است.

وی با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق شعار و سیاست محوری سال جاری در حوزه اقتصاد و فرهنگ، اظهار کرد: همه مردم و مسوولان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی و حضور مداوم و اثرگذار در صحنه کار و تلاش، زمینه برای تحقق این شعار و سیاست محوری در سال جاری را فراهم کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی باید در به صورت ویژه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی نمود داشته باشد، گفت: تحقق این مهم و کار و تلاش ملی با مدیریت جهادی در حقیقت عامل اصلی و موثر برای رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور است.

رضایی همچنین با اشاره به شرایط امروز کشور و جهان، افزود: اعمال تحریم های اقتصادی و سیاسی غرب علیه ایران، حرکتی سیاسی با هدف مقابله با اهداف و ارمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: اقدام غربی ها در بلوکه کردن دارایی های کشور و همچنین اعمال تحریم های گسترده، تنها با هدف فلج کردن اقتصاد ایران اسلامی و ممانعت از رشد و توسعه کشور و نظام انجام شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: تحقق این سیاست های محوری و توجه به رویکردهای اقتصاد مقاومتی براساس منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، راهکار اصلی برای برون رفت از شرایط فعلی و سوق دادن کشور به سمت رشد و توسعه پایدار اقتصادی است.

به گفته وی، دراین زمینه باید از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های داخل کشور به ویژه قابلیت های نسل جوان و تحصیلکرده و نیروهای نخبه در مسیر رشد و تعالی کشور به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شرایط امروز، شرایط خاص و حساسی است، گفت: دشمن قصد دارد با اعمال تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی، مانع از رشد و توسعه کشور و نظام شود که راهکار مقابله با این ترفند دشمن، وحدت و همدلی همه احزاب و جریان های سیاسی ، بهره مندی از ظرفیت های داخلی و کار و تلاش با عزمی ملی و مدیریتی جهادی است.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم موجب شکست تمامی ترفندها و توطئه های دشمن خواهد شد، اظهار کرد: دراین زمینه، مهم ترین خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور مستمر و موثر مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و کار و تلاش جهادی و خالصانه مسوولان برای خدمت به مردم و رشد و توسعه بیش از پیش کشور است.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جانباز
|
-
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
0
0
بسم الله الرحمن الرحيم
الهم صلي علي فاطمه و ابيها و بعلها و بنيها و سر المستودع فيها بعدد ما احاط به علمک
از همان زماني که در اوايل جنگ نخستين قرارگاه جنگي کربلا نام گرفت مشخص شد که اين پاسداري بوي جانبازي مي دهد بوي خون و بوي ايثار و از خودگذشتگي آنهم از جنس علمدار مقطوع اليدين مي دهد. همان موقع بود که حبيب بن مظاهر پرچم به دست و علم بردوش بر کوس عاشقي دميد و جواناني علي اکبر مثال نداي هل من ناصر ينصرني را لبيک گفتند و سردر کف گرفته و عازم دشت جانبازي و شهادت شدند.
عده ايي مفيوض فيض عظيم گشته و جام شهادت را يکسره سر کشيدند اما تقدير عده ايي بر ماندن ، سوختن و حسرت روزهاي از دست رفته و سفره جمع شده شهادت رقم خورد.
اي کسانيکه فرات جانتان سقاي خيمه هاي تشنگان وطن شد ، تا امروز در سايه امن ايمان ، عباس (ع) را ... چهره هايتان ببينيم. نه زبان لايق وصفتان نه مديحه اي قابل مدحتان که حساب اجر شما با رب بي منتهاست.
اما تکليف و جهاد هنوز پابرجاست آنروزها علي اکبر بوديد اين روزها علي اکبر پرور آن روزها پاسدار تماميت ارضي بوديد اين روزها جانباز تماميت اقتصاد و فرهنگ.
اين را بدانيد که هميشه همچون سائلاني دست به سوي هست شما درازکرده تا ما را نيز با خود به کربلاي وجودتان ببريد.
تنديس بيرق و نماد پرچم و علم کربلا را به شما علمداران واقعي آن حضرت تقديم مي نماييم و به اميد روزي هستيم که شما را سردار سپاه حضرت صاحب عصر و زمان عج الله ببينيم.
و در آخر اجازه دهيد سخن را با دعاي امام راحل که در تاريخ 16/11/64 در تجليل از شهدا و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس فرمودند که هنوز در اين زمان نيز ساري و جاريست به پايان ببريم:
بار الها؛ اين کشور وابسته به رسول اکرم (ص) واهل بيت گرامي اوست و کشور حضرت بقيه الله ارواحنا لمقدمه الفدا است. به حرمت آنان در بارگاه قدس تو ، عنايات خود را استدام بدار و پيروزي نهايي را بزودي نصيب رزمندگان بفرما و شهداي عزيز و جانبازان مکرم را از رحمت خود نصيب وافر عنايت فرما و به رزمندگان آنان و خاندان اينان صبر و اجر مرحمت فرما و راهيان عزيز کربلا اين سلحشوران فداکار در راه حق را به مقصود والاي خود برسان. و دست ستمکاران را از کشورهاي اسلامي کوتاه بفرما. و اخلاص و بندگي خود را به ما عنايت فرما. و صلوات بي پايان بر انبيا خصوصاً سيد آنان و به اولياي معظم بويژه خاتم آنان – روحي فداه- نثار فرما.
«صلوات»