کد خبر: ۱۰۴۴|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد موجب افزایش قدرت شده و از این طریق پشتوانه امنیت ملی است.
رضایی: اقتصاد پشتوانه امنیت ملی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد موجب افزایش قدرت شده و از این طریق پشتوانه امنیت ملی است.

ˈمحسن رضاییˈ روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش زرقان شهرستان شیراز افزود: هم اکنون وضعیت کشور بگونه ای است که بسیاری از مسائل از جمله سیاست، امنیت و فرهنگ به اقتصاد گره خورده اند.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم در عرصه سیاست داخلی و خارجی موفق باشیم و بیکاری و گرانی را در کشور ریشه کن کنیم چاره ای جز اصلاح وضعیت اقتصادی نداریم.

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: اصلاح فرهنگ نیز ریشه در اقتصاد کشور داشته و با آن ارتباط مستقیم دارد.

وی ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را ˈسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری نموده اند بدین معنی است که همه ملت باید دوشادوش یکدیگر و در کنار مسوولان به این مهم همت گمارند.

رضایی افزود: امسال دولت 150 هزار میلیارد تومان پول دارد که 80 درصد آن به بودجه های جاری، هشت درصد به پرداخت بدهی اوراق قرضه و فقط 12درصد به بودجه های عمرانی اختصاص یافته است.

وی اظهارداشت: اگر وضع به همین منوال پیش برود در سال آینده میزان بودجه جاری به 90 درصد رسیده و دیگر چیزی برای عمران کشور باقی نخواهد ماند.

رضایی گفت: هم اینک اداره کشور بگونه ای شده که مسوولان در استانها باید برای کوچکترین کاری به تهران سفر کنند.

دبیر تشخیص مصلحت نظام در سفر با زرقان و در ابتدای ورود به این شهر همراه تعدادی از مسوولان محلی و امام جمعه در گلزار شهدای زرقان حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت. این منطقه 200 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود رضي آبادي
|
-
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
0
با سلام
بزرگوار همانگونه که خود مطلع و آکاه هستيد وضعيت اقتصادي جامعه يکي ازاساسي ترين مشکلات جامعه بوده و حال آنکه دشمنان نيز گه گاهي از همين نقطه ضعف بهره مي برندلذا براساس روش حل مسئله که بايد به پنچ پله قبل رفت ، تا ايراد را ازريشه درست کرد برويد و يقينا بدانيد با توانايي شما حتما موفق خواهيد شد
پدرام زنگنه
|
-
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
0
عرض سلام وادب احترام خدمت سردار جبهه و جنگ يادگار هشت سال دفاع وحماسه مقدس برادر عزيزم دکتر محسن رضايي دبيرمحترم تشخيص مصلحت نظام جمهوري اسلامي ايران .
دکتر بنده نماينده دانش آموزان استان خوزستان در پنجمين وششمين دوره مجلس دانش آموزي کشور هستم .ازسال 88تاکنون که 93هست مشاور دانش آموزي وزير آموزش پرورش هستم .نائب رئيس ششم مجلس کشور و مشاور استاندار و مديرکل استان هستم اما اگر خدا بخواهد از دانش آموزي دارم فارغ ميشوم و امسال وارد دانشگاه ميشوم .متولد 1373هستم .در زمان انتخابات که در خوزستان شهر باغمل بوديد اومدم خدمتتون ولي همرهانتون ب دليل اينکه بنده رو نميشناختن اجازه ديدار با شما راندادند اما من بطور جدي با آقاي ليموچي در ستاد مرکزي شما که در بلوار نفت در اهواز بود با همکارانمان فعاليت کردم که منتي نيست و وظيفه بود .
اباز اومدم ايذه هم شلوغ بود ونذاشتن .از شما تقاضا ديدار دارم و اميدوارم که پاسخ بنده رو بديد و دوس دارم حتي اگر يک دقيقه هم شد بيام تهران وخدمت حضرتعالي برسم . من شماره تماسم رو ميدم اميدوارم کسي که اين پيام رو ميبينه ارائه بده خدمت شما و مانند بقيه نشود که پاسخ ندهند .
من جواني هستم نخبه فرهنگي کشور و از شما انتظار دارم .
خادم الزهرا :پدرام زنگنه .همه جاي ايران سراي من است اما خوزستان و ساکن باغملک هستم .اما مرتب تهران و اهوازم .
شماه تماس :09163926522وتلفن ثابت 06924222532يازهرا