محسن رضایی:
کد خبر: ۱۲۱۳|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گاهی شاهد کم لطفی مسئولان دستگاه‌های کشور در حمایت از این حرکت مردمی برای خدمت‌رسانی هستیم.
حمایت از اردوهای جهادی به نفع مسئولان است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سازندگی کشور همیشه منحصر به مصوبه‌های دولت نیست. در نقاط محروم کل کشور، جوانانی پای کار آمده‌اند و با نیت خالص و تنها برای رضای خداوند به آبادانی کشور کمک می‌کنند و منتظر هیچ پاداشی از مسئولین نیستند. این همان هدف بسیج سازندگی در اردوهای جهادی است که با همت بسیجیان استان‌ها پیش می‌رود که گاهی با کم لطفی مسئولین دستگاه‌های کشور در حمایت از این حرکت مردمی روبرو است.


محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با بسیج سازندگی به این موضوع اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی شیوه بسیار مناسبی برای جذب جوانان بسیجی است که در جنگ و انقلاب حضور نداشتند. آنها با شرکت در اردوهای جهادی می‌توانند فضای گذشته را تا حدی برای خود ترسیم کنند.

 

وی افزود: بسیج سازندگی و در کنار آن شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی نیازمند یک حرکت خودجوش مردمی است و هیچ تعلق خاصی به مسائل سیاسی نباید داشته باشد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد نقش مسئولین اظهار داشت: اگر مسئولان در موضوع بسیج سازندگی کوتاهی کنند، اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند و به نفعشان هست که از این حرکت مردمی حمایت کنند و من خودم به شخصه حمایت خودم را از این حرکت سازندگی اعلام می‌دارم.

ارسال نظر