کد خبر: ۱۲۲۴|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
با حضور دکتر محسن رضایی از رهبران کارآفرین و کارآفرینان خیر در تالار علامه امینی دانشگاه تهران تجلیل شد.
تجلیل دبیر مجمع از کارآفرینان خیِر دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دومین جشنواره تجلیل از رهبران کارآفرین و کارآفرینان خیر برگزار شد.

 

در این مراسم که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، علاوه بر دکتر محسن رضایی، دکتر نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران، دکتر زالی رییس دانشکده کارآفرینی، دکتر مهندس غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، دکتر حافظی دبیر جامعه خیرین مدرسه‌ساز، مهندس بنی‌آدم رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران و جمعی از رهبران کارآفرین و کارآفرینان خیر حضور داشتند.

 

در ابتدای این مراسم دکتر محمدرضا زالی رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دبیر علمی این جشنواره در سخنانی، ضمن خوش آمدگویی به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تشکر از اهتمام دبیرخانه مجمع به مقوله کارآفرینی، اظهار کرد: دانشگاه تهران اولین و تنها دانشکده کارآفرین را دارد که هدف آن تربیت کارآفرینان است، چراکه پیشرفت کشورهای توسعه یافته مرهون تلاش این افراد می‌باشد.

 

در ادامه مهندس غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در سخنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر علاوه بر سازمان‌های مسوول، نهادهای مردمی و موسسات نیکوکارانه هم در صحنه فعالیت کار آفرینانه حضور پیدا کرده‌اند،خاطرنشان کرد: امیدواریم این خلاء بزرگ در عرصه اقتصادی با این حرکت سازنده آینده متفاوتی را رقم بزند.

 

دکتر محسن رضایی نیز در این مراسم با اشاره به تشکیل کمیسیون کارآفرینی در دبیرخانه مجمع گفت: کارآفرینی به عنوان یکی از لوازم تحقق اقتصاد مقاومتی، در عرصه جهاد اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و بایستی فرهنگ کارآفرینی و تولید ثروت را تبدیل به گفتمان جامعه کنیم.

 

در پایان این مراسم با رهبران کارآفرین و کارآفرینان خیر جوایز و لوح تقدیر خود را از دکتر محسن رضایی، دکتر نیلی احمدآبادی، دکتر حافظی و مهندس بنی‌آدم و مهندس غلامحسین شافعی دریافت کردند.​

کلید واژه های مطلب: کار آفرین ، اقتصاد مقاومتی ، محسن رضایی
ارسال نظر