کد خبر: ۱۲۷۰|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
محسن رضایی اخیرا در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام تیم فوتبال است پاسخ داده که وی طرفدار تیم ملی و همچنین تیم های خوزستانی به ویژه نفت مسجد سلیمان و تراکتور سازی تبریز است.
محسن رضایی طرفدار کدام تیم فوتبال است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شفیع‌زاده عوامل کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز با اهدای لباس تیم تراکتورسازی به محسن رضایی و تندیس یادبود از رشادت‌های وی در صحنه دفاع مقدس تجلیل کردند.محسن رضایی در واکنش به این اقدام کانون هواداران گفت همیشه تیم تراکتورسازی را دوست داشته‌ام و به جد بعد از تیم ملی دیدار‌های تیم تراکتورسازی را پیگیری می کنم.

 

اما نظر شخصیت های سیاسی درمورد تیم های فوتبال همواره برای علاقه مندان فوتبال جذاب و جالب است. محسن رضایی اخیرا در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام تیم فوتبال است پاسخ داده که وی طرفدار تیم ملی و همچنین تیم های خوزستانی به ویژه نفت مسجد سلیمان و تراکتور سازی تبریز است.وی که خود خوزستانی و از علاقه مندان تیم های خوزستانی است دلیل علاقه اش به تیم تراکتور سازی را علاقه وافرش به مردم آذربایجان و سردار شهید آقا مهدی باکری اعلام کرد.محسن رضایی در پایان اضافه کرد که من به هر تیم ایرانی که در مقابل تیم های سعودی پیروز شوند و به گلزنان تیم های ایرانی به عربستان افتخار می کنم.

 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن کاظمی زراسوند لرمخلصیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
1
فدای رهبریم حاج محسن بچه شیرهستش