دبیر مجمع در همایش توسعه استان چهارمحال و بختیاری:
کد خبر: ۱۲۸۴|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی در اختتامیه همایش ملی تدبیر در توسعه چهارمحال و بختیاری سخنرانی کرد.
همه جناح ها در توسعه استانها و کشور همکاری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ،پیش از ظهر روز جمعه در دانشگاه شهرکرد گفت: چهارمحال وبختیاری ، سرزمین آسمانی است نه بخاطر ارتفاع استان ، بلکه به دلیل صفا و صمیمیت و فداکاری مردم آن است که سرزمین آسمانی نام می گیرد. علاوه بر این ، تمدن شهری و تمدن عشایری چهارمحال و بختیاری، موقعیتی خاص به آن بخشیده است.

 

رضایی افزود: منابع عظیم انسانی و طبیعی به عنوان دو عامل ثروت در این استان جمع شده اند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توسعه و برنامه ریزی و حرکت جمعی معجزه ای به نام عمران را پدید می آورد.

 

دکتر رضایی افزود: در برنامه ریزی برای توسعه باید از اقدامات جزیره ای  اجتناب کرد و بایستی  یکپارچه  عمل کرد و با طراحی چند ناحیه اقتصادی ، مزیت های استان را پیگیری کرد و مناطق مختلف استان با یکدیگر بازار تشکیل دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر بازار شهرهای استان شکل نگیرد نمی توان انتظار داشت صادرات در کشور  رشد کند.

 

وی با اشاره به مفهوم مسؤولیت  اجتماعی در اقتصاد غرب گفت: این مفهوم در دیدگاه های متعالی اسلام هم مطرح بوده و به رشد پایدار و مولد و دائمی اقتصاد منجر می شود.

 

وی گفت: مهمترین هدف مدیریت ، تجمیع نخبگان در مساله توسعه، اقتصاد و تولید و رفاه مردم است . تمام جناح های سیاسی، بایستی در آبادانی کشور و استان با یکدیگر همراهی و همکاری کنند.

 

دکتر رضایی پیش از سخنرانی در این همایش دو روزه از نمایشگاه توانمندی های استان در دانشگاه شهرکرد بازدید کرد.

 

همایش ملی 'تدبیر در توسعه چهارمحال و بختیاری ' به منظور دستیابی به راهکارهای اثر گذار توسعه و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی ، روز پنجشنبه و جمعه در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

کلید واژه های مطلب: دانشگاه ، شهرکرد ، محسن رضایی
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حجت نژادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
0
با سلام خدمت شما
بنده نه درخواست مالی دارم و نه درخواست کار شخصی جهت یک امر بسیار مهم چطوری میتونم خدمت شما برسم خواهش میکنم این درخواست رو ساده و بی اهمیت فرض نکنید از توجه شما سپاسگزارم