دکتر رضایی در کردکوی:
کد خبر: ۱۷۸|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۲:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای اینکه اسلام دوباره در ایران معجزه کند باید اسلام وارد زندگی و اخلاق شود.
اسلام باید وارد زندگی و اخلاق مردم شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  ظهر یکشنبه در جمع نمازگزاران کردکوی با بیان اینکه چرا به رهنمودهای رهبری عمل نمی شود، افزود: این در حالی است که مقام معظم رهبری روشن فکرانه راه را ترسیم کرده است.

رضایی با اشاره به تاکید و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد: متاسفانه شاهدیم که به رغم تاکیدات رهبری خبری از جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی نیست.

وی با اشاره به تحریم های دشمنان اظهار داشت: تحریم ها جای تعجب ندارد زیرا پرچم اسلام که ما بلند کرده ایم عمق وجود استکبار را می لرزاند.

رضایی عنوان کرد: برای اینکه اسلام دوباره در ایران معجزه کند باید اسلام وارد زندگی و اخلاق شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رشد و توسعه کشور افزود: امروز ایران کشوری بزرگ بوده و کسی جرات حمله به ما را ندارد.

وی گفت: موشک ها و ماهواره هایی که تا دیروز از خارج وارد می شد امروز به دست خود ما تولید می شود و ما قدرت دفاعی و امنیتی بزرگی به دست آورده ایم.

رضایی تصریح کرد: مشکل کنونی ما این است که اسلام را وارد همه امور زندگی و اخلاق نکرده ایم و در این بخش با اسلام فاصله زیادی داریم.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدي
|
-
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
1
12
درتائيدفرمايشات آقاي رضائي بهتراست يادي يکنيم ازشهيد بزرگوار حاج محمدابراهيم همت که درجائي فرمودند:براي اينکه خدالطفش و رحمتش وآمرزشش نصيب مابشود بايداخلاص داشته باشيم.وبراي اينکه اخلاص داشته باشيم سرمايه ميخواهد که ازهمه چيزمان بگذريم.وبراي اينکه ازهمه چيزمان بگذريم بايد شبانه روزدلمان ووجودمان وهمه چيزمان باخداباشد.آنقدر پاک باشيم که خدا کلا ازماراضي باشد.قدم برميداريم براي رضاي خدا.قلم برميداريم براي رضاي خدا.حرف ميزنيم براي رضاي خدا.شعارميدهيم براي رضاي خدا.ميجنگيم براي رضاي خدا.همه چيز..همه چيزمان براي رضاي خداباشد..که اگر باشد ماپيروزيم.
احمدي
|
-
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
0
0
جناب حاج محسن رضايي ما همسنگران دفاع مقدس را با آمدن به صحنه انتخابات مثل زمان جنگ خيلي خيلي خوشحال کردي