دکتر رضایی در تبریز:
کد خبر: ۲۸۳|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با مذاکرات 5+1 گفت: اعضای این گروه بالاخره پیام ملت ایران را که مقاومت در مقابل تحریم‌های اقتصادی است، دریافتند و درک کردند.
5+1 پیام ملت ایران را درک کرد / ایران همچنان مقاوم در مقابل تحریم‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پیام ملت ایران به گروه 1+5 این بود که ملت ایران در مقابل تحریم‌های اقتصادی می‌تواند بایستند و این تحریم‌ها را به راحتی خنثی کند و این گروه این پیام را از ملت همیشه بیدار ما گرفته‌اند.

وی در مورد پیش‌بینی مذاکرات امروز گفت: در این مذاکرات رفتن یک گام به جلوتر اتفاق خواهد افتاد.

رضایی دلیل این پیش‌بینی را نیز همین استقامت و پایداری ملت ایران در مقابل تحریم‌ها و به خصوص تحریم‌های اقتصادی عنوان کرد.

مذاکرات ایران و گروه 1+5 از دقایقی پیش در هتل ریکسوس آلماتی آغاز شده که سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی به عنوان مقام ارشد ایران در این مذاکرات حضور دارد.

9 ماه پیش جمهوری اسلامی ایران در نشست مسکو پیشنهادی 5 ماده‌ای به گروه 5+1 مطرح کرد که با گذشت این مدت پاسخی به آن داده نشده است.

تاکنون سه دور مذاکره بین ایران و گروه 1+5 در ژنو و دو دور در استانبول، یک دور در بغداد و یک دور در مسکو برگزار شده است.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنام كله جاهي
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
1
3
با عرض سلام به سرور گرامي جناب آقاي دكتر رضايي با تشريف فرمايي حضرتعالي در جمع مردم تبريز كه موجب بردن تيم محلي- دلخوشي و دلگرمي اساتيد و دانشجويان براي آينده - تجديد خاطره جميع سربازان دفاع مقدس - و به خصوص خوشحالي و خرسندي اينجانب گرديده و موجب آرامش و اميد زنده شده دوباره و باز همچنان منتظر حضور و قدم رنجه سرور اين حقير مي باشم. در ضمن آرزو دارم حضرتعالي را به عنوان كانديداي رياست جمهوري آينده ببينيم و راي من همچنان دكتر محسن رضايي است. تا از در كنار ايستادن و هي هشدار و اخطار و راهنمايي دست كشيده و خود سكان امور را دست بگيريد . ان شاء الله