با حضور در گلزار شهدای سمنان صورت گرفت:
کد خبر: ۲۸۶|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار شهدای سمنان به شهیدان این استان ادای احترام کرد.
ادای احترام دکتر رضایی به شهدای استان سمنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از قارس، ظهر امروز دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به سمنان و پس از استقبال مردمی از وی در کوشک شهدای سمنان، با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع)، یاد و خاطر شهیدان انقلاب را گرامی داشت و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

رضایی در این مراسم، با اهدای شاخه‏های گل و غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای سمنان نسبت به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه این مراسم گفت: شهدا، زندگان جامعه هستند و باید بین شهیدان انقلاب و اسلام و افراد عادی که به مرگ طبیعی از دنیا می‏روند، تفاوت قائل شد.

رضایی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را وظیفه آحاد افراد جامعه دانست و خواستار توجه بیشتر به خانواده‏های شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام و انقلاب شد.

استان سمنان دارای بیش از 3 هزار شهید و سرداران نامداری است که در طول دوران دفاع مقدس از خود ایثارگری‏ها و جان‏فشانی‏های قابل تقدیری ارائه دادند.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شروين زرسازکار
|
-
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
1
0
سلام حاج محسن
مطمئنم توي ايران هيچکس به اندازه شما داغ دوستان شهيدش رو بر سينه نداره. خدا شما رو هميشه در راه اسلام و امام و رهبري و راه دوستان شهيدت ثابت قدم نگه داره و هميشه تنتون سالم باشه. من 36 سالمه و افتخار حضور در 8 سال دفاع مقدس رو نداشتم ولي شما رو بعنوان يه فرمانده قبول دارم. خدا حفظت کنه حاجي. يا علي مدد