کد خبر: ۲۸۷|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گلزار شهدای امزاده یحیی(ع) استان سمنان و بر سر مزار شهید شاطری گفت: خدمات سردار شهید شاطری در کشور لبنان هیچ‏گاه از یاد مردم این کشور و همکارانش نمی‏رود.
خدمات شهید شاطری در لبنان هیچ‏گاه از یادها نمی‏رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در با حضور در مرقد مطهر سردار شهید شاطری در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان، یاد و خاطر این شهید و مجاهد انقلابی را گرامی داشت و به مقام شامخ وی ادای احترام کرد.

محسن رضایی با حضور در گلزار شهید سرافراز اسلام حسن شاطری، ضمن قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام گفت: شهید شاطری از مردان غیور و بزرگی بود که خدمات بسیار چشم‏گیری را به نظام اسلامی و همچنین کشور لبنان انجام داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یاد و نام شهید شاطری هیچ‏گاه از ذهن ملت ایران و مردم لبنان بیرون نخواهد رفت.

رضایی تصریح کرد: سردار شهید حسن شاطری در حقیقت مجاهدی مخلص و ایثارگری پرافتخار برای نظام اسلامی و ملت ایران بود که همواره برای کمک به خلق از خود فداکاری‏های زیادی نشان می‏داد.

وی ادامه داد: شهید شاطری، انسانی صبور، خدوم و خیرخواه مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان بود و در نهایت نیز پس از یک عمر تلاش و فداکاری در راه خدا به آرزویش رسید و شهید شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: شهید شاطری با دسیسه صهیونیست‏های جنایتکار شهید شد و به زیارت حضرت حق شتافت تا پس از این همه مجاهدت، پاداش تلاش‏ها و ایثارگری‏های خود را دریافت کند.

رضایی اضافه کرد: شهید والامقام، سردار شاطری علاوه بر افتخارات فراوانی که مدت‏ها و در طول دوران دفاع مقدس به دست آورد، به لبنان رفت تا آنجا به مسلمانان خدمت کند.

وی ادامه داد: فعالیت سردار شاطری به عنوان رئیس ستاد بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان بسیار مشهود بود و در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی که مردم این کشور بسیار صدمه دیدند، این شهید والامقام در خدمت به مردم مظلوم لبنان همواره آماده بود.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش‌های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

-

ارسال نظر