دکتر رضایی در شهرستان گرمسار:
کد خبر: ۲۸۸|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم استقبال مردم از وی که در ورودی گرمسار انجام شد، گفت: همواره در صحنه‏های مختلف علمی و فناوری ثابت شده است که جوانان ایرانی می‏توانند به خوبی بدرخشند و طرح‏های خود را در عرصه‏های گوناگون به مرحله اجرا برسانند.
توانایی جوانان ایرانی در عرصه های مختلف علمی بر همگان ثابت شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال مردم از وی که در ورودی گرمسار انجام شد، با تعدادی از مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان گفت‏وگو کرد.

به گزارش فارس وی با قدردانی از استقبال گرم گرمساری‏ها از خود اظهار داشت: شهرستان‏های گرمسار و آرادان همواره به عنوان مهد علم و فناوری مطرح بوده است و جوانان این خطه باید بیش از گذشته خود را در عرصه‏های مختلف نشان دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه استعداد و هوش ایرانیان از مردم بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان نیز بیشتر است، گفت: همواره در صحنه‏های مختلف علمی و فناوری ثابت شده است که جوانان ایرانی می‏توانند به خوبی بدرخشند و طرح‏های خود را در عرصه‏های گوناگون به مرحله اجرا برسانند.

رضایی با اشاره به اینکه امروز کشور چین با بیش از یک میلیارد و 300 میلیون نفر جمعیت در بخش‏های مختلف توانسته است خود را به جهانیان اثبات کند، گفت: هوش و ذکاوت جوانان ایرانی براساس تحقیقات انجام شده، بیش از دو برابر چینی‏ها است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با 75 میلیون نفر جمعیت باید بتواند بیش از کشور چین در عرصه‏ های مختلف خود را نشان دهند و راه‏های پیشرفت و فناوری را طی کند.

محسن رضایی پس از برگزاری مراسم استقبال در ورودی گرمسار، راهی گلزار شهدای این شهر شد تا بار دیگر با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کند.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
محمد
|
-
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
0
8
افسر رشيد امام ورهبري.فرمانده مجاهدان في سبيل الله. جناب مستطاب آقاي دكتر حاج محسن رضايي. سلام عليكم بما صبر تم. منتظر اعلام رسمي كانديداتوري در انتخابات از طرف شما هستيم. اطمينان خاطر داريم كه حضو رتان سرشار از شادابي براي جوانان ايراني است. كشورمان بزرگ است وبايد تو سط بزرگان اداره گردد. نيك ميدانيم از دولت سازنگي.اصلاحات و دولت كنوني .كابينه هايشان را شاگردان شما تشكيل داده اند. حال كه سرداران رشيد در دولت ها براي كمك به ملت امده اند. وقت ان رسده كه در راس دولت بعدي شما باشيد وهمانند دفاع مقدس با تدبيرتان ايران عزيز را نجات دهيد ديروز با نبرد دفاعي و امروز با تفكر اقتصادي. آقا محسن شما مصداق ايه قر آني ( السابقون السابقون) هستيد. به وجود سرداري شجاع و فرزندي خلف بر خود ميباليم. به اميد خواست خداوند متعال.
اينانلو
|
-
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
0
3
جناب آقاي دكتر محسن رضايي بزرگ مرد انقلاب واسلام
با سلام و عرض ادب
با توجه به شناخت كامل از جنابعالي در مدت حضور نزديك اينجانب به شما درمهندسي رزمي قرارگاه خاتم الانبياء (ص ) اهواز در انتخابات خدمتگزار جنابعالي هستيم.