با پیام دکتر محسن رضایی و به همت موسسه خیریه زنده‌یاد احمد رضایی؛
کد خبر: ۳۱۲۸|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
به همت موسسه خیریه زنده‌یاد احمد رضایی و مقارن با هفته دفاع مقدس، جشن جبهه خدمت در شهرستان مسجدسلیمان برگزارشد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، در این مراسم که به همت خیریه زنده‌یاد احمد رضایی و با حضور خانواده‌های تحت پوشش، در سالن اجتماعات نفت با حضور ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، دکتر شریف اسدی قائم‌مقام ستاد تخصصی مجمع تشخیص مصلحت، دکتر بیژن کیانی مشاور دبیر مجمع تشخیص و جمعی از مدیران محلی و استانی برگزار شد، برنامه‌های متنوع موسیقی و طنز اجرا و ۱۲۰۰کودک یتیم و نیازمند هدایای متنوع سال تحصیلی خود را دریافت نمودند. در این برنامه که به‌علت تقارن با هفته دفاع مقدس توسط دکتر محسن رضایی، "جشن جبهه خدمت" نام گرفت، ابتدا محمدرضا مکوندی مدیرعامل موسسه خیریه با عرض خوشامدگویی به حضار، به بیان شمه‌ای از فعالیت‌های این موسسه پرداخت و گفت: اکنون خیریه زنده‌یاد احمد رضایی با برخورداری از ۲۴ کمیته کارشناسی درحوزه‌های مختلف مددکاری، مشاوره، روانشناسی، حرفه‌آموزی و اشتغال، آموزش، درمان و... در چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، جامعه ۱۲۰۰خانواری مددجویان را تحت پوشش دارد و از فعال‌ترین مؤسسات خیریه در سطح کشور محسوب می‌گردد.

دکتر شریف اسدی قائم‌مقام ستاد تخصصی مجمع تشخیص مصلحت و رییس هیئت‌مدیره موسسه خیریه احمد رضایی، با ابلاغ پیام تبریک دکتر محسن رضایی به‌مناسبت سال تحصیلی جدید، ابراز امیدواری نمود که به همت این موسسه خیریه، صدها کودک نیازمند ولی مستعد تحت پوشش، بتوانند در سال تحصیلی جدید مدارج رشد و ترقی را هرچه بیشتر و به امید فردایی بهتر طی نمایند.

دکتر اسدی با اشاره به پیگیری مشکلات مختلف شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل توسط دکتر رضایی، ابراز امیدواری کرد که وضعیت اشتغال در این مناطق بهبود یافته و در محرومیت‌زدایی از این مناطق تسریع صورت پذیرد.

ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی اندیکا و هفتکل با اشاره به نقش مؤثر خیریه زنده‌یاد احمد رضایی در حمایت‌های فرهنگی، آموزشی، معیشتی از صدها خانواده، افزود: امید است با هماهنگی خوبی که در این شهرستان‌ها وجود دارد و طرح‌ها و پروژه‌های مختلف و نیز با حمایت دکتر محسن رضایی، خدمات شایسته‌ای به مردم محروم این مناطق ارائه شود. وی همچنین بر ضرورت حمایت همه دستگاه‌های دولتی از این تشکل مردم‌نهاد تأکید نمود.

منوچهر قاسمی رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز پیرامون نحوه ارتباط اولیا با مدارس، صحبت و فعالیت‌های خیریه احمد رضایی را در راستای اهداف وزارت آموزش‌وپرورش ارزیابی کرده و افزود: ما باید اعتمادبه‌نفس و خودباوری را در فرزندان تحت پوشش، تقویت کنیم. در ادامه این مراسم، توزیع هدایای سال تحصیلی خیریه زنده‌یاد احمد رضایی، شامل کیف و سری کامل نوشت‌افزار، بین ۱۲۰۰ کودک محروم، آغاز و به‌صورت نمادین تعدادی از فرزندان موسسه، هدایای خود را از مسئولین شرکت‌کننده دریافت نمودند.


ارسال نظر