کد خبر: ۳۲۷|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز صبح به منظور دیدار با علما و مردم استان فارس، وارد فرودگاه شیراز شد.
دکتر رضایی وارد شیراز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  بعداز ورود به شیراز، در گلزار شهدای این شهر حاضر شد.

رضایی همچنین در سفر  خود به شیراز دیداری نیز با آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جعه شیراز دارد.

دیدار با خانواده های شهدا، سخنرانی در دانشگاه شیراز و همایش عمومی ازجمله برنامه های محسن رضایی در سفر یک روزه خود به شیراز است.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد ابراهيمي
|
-
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
0
0
با سلام
جناب دکتر نياز ميدانم شما باشيد راي ميدهم چون ديگران را در جهت منافع مردم نميبينم... مردم ايران داراي حافظه قويي هستند پس وعده هاتان را جامه ي عمل بپوشانيد.... تا ماندگار شويد نه در مسند قدرت بلکه در قلوب مردم..... من ساکن شيراز هستم تا جايي که بتوانم ديگران را با شما وافکار وبرنامه هايتان اشنا خواهم کرد چرا که همين براي پيروزي شما کافيست که مردم بدانند محسن رضايي کيست و يا افکارش چيست..... چه در اين عرصه پيروز باشيد وچه مغلوب براي من شما پيروز و جاودانه هستيد... ودر همه ي مواقع حامي شما خواهم بود...... حاج محسن اين را هم بدانيد که روزگار با شما مهربانتر بود چرا که در اوج جواني شرايطي برايتان فراهم کرد که غيرت ..نبوغ.. و ميهن پرستي خود را به اثبات برسانيد اما اينک ما مانده ايم و دنياي از بي اعتمادي سران مملکت به جوانان ...جواناني که شرايطي نمي بينند که غرش کنند و خود را اثبات کنند