کد خبر: ۳۳۰|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگارمهر در شیراز گفت: دولت دهم می توانست از پشتوانه های خوب مردمی استفاده های درستی انجام دهد.
دولت از پشتوانه مردمی استفاده درست نکرد/ دولت جامعه محور را مد نظر قرار داده ایم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح یکشنبه در آغاز سفر یکروزه خود به شهر شیراز در پاسخ به سوال خبرنگارمهر در خصوص عملکرد دولت دهم تاکید کرد: دولت دهم می توانست از پشتوانه های خوب مردمی استفاده های درستی انجام دهد اما این اتفاق روی نداد.

وی تصریح کرد: دولت دهم به نیازهای جامعه کمتر توجه داشت هرچند که با داشتن چنین پشتوانه هایی می توانست تمامی نیازهای جامعه را برآورده کند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص وضعیت قانون هدفمند کردن یارانه ها و پرداخت نقدی یارانه ها در دولت یازدهم تصریح کرد: بسیاری از طرح هایی که طی دولت نهم و دهم در کشور آغاز شد، ایده های درست  و مناسب بود که متاسفانه به خوبی اجرایی نشد.

رضایی ادامه داد: پرداخت یارانه فکر درستی است و در اجرایی شدن فاز دوم نیز افزایش خواهد داشت اما مهمترین بحث این است که این یارانه ها باید در بخش تولید و اشتغال سرمایه گذاری شود.

وی یادآورشد: کنترل گرانی و از بین بردن بسیاری دیگر از مشکلات از جمله مواردی است که باید به آن توجه خاص شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: امروز ملت ما از منازعات سیاسی و تحریم ها خسته و دلسرد شده اند و مهمترین کار ما در این روزها باید توسعه روحیه نشاط و شادابی در جامعه باشد.

رضایی با اشاره به اینکه سفر من به شیراز انتخاباتی نیست، افزود: برای دیدار با دانشجویان و افزایش روحیه نشاط و امیداواری به جامعه به شیراز سفر کرده ام و از تمام دوستداران خود نیز خواسته ام به جای در دست گرفتن پوستر من تصاویر شهدا را در دست داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص دولت آینده نیز تاکید کرد: دولت بدون جامعه معنا ندارد به همین دلیل دولت جامعه محور را مد نظر قرار داده ایم تا در این راستا مردم نیازهای واقعی خود را برطرف شده ببینند.

رضایی پس از حضور در گلزار شهدای محله سعدی شیراز در  جمع خانواده های شهدا، دانشجویان و طلاب حضور خواهد یافت.
 

ارسال نظر