دکتر رضایی در جمع اصحاب رسانه ی خوزستان :
کد خبر: ۳۶۵|
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اصحاب رسانه ی خوزستان گفت: دولت های زیادی آمده اند و رفته اند اما برای مناطق جنوب و زاگرس نشین کار زیادی نکرده اند / باید میزهای گفت و گو همراه با مصونیت برای منتقدین ایجاد کنیم /کشور نیازمند یک انقلاب اقتصادی است/ داشجوی ما باید 6 ماه قبل از فارغ التحصیلی از اشتغال خود مطمئن باشد.
5+1 را یک فرصت بسیار خوب و طلایی میدانم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بین خبرنگاران استان خوزستان به پرسش های آنان پاسخ داد.
وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران ، گفت : باید به عقلانیت جمعی اعتقاد داشت و به قضاوت نخبگان کشور تمیکن کرد، من مخالف ائتلاف نیستم ولی پیشنهاد من این است که 400 نفر از نخبگان محور قضاوت کاندیداها شوم من نمیدانم چرا مدعیان ائتلاف زیر بار قضاوت نخبگان نمیروند؟ محسن رضایی در مورد مرفع مشکلات شهرهای غربی و جنوبی ایران اظهار داشت : دولت های زیادی آمده اند و رفته اندا اما برای مناطق جنوب و زاگرس نشین کار زیادی نکرده اند، رسانه ها نیز نیز باید مطالبه گری مردم استان های جنوبی و غربی را افزایش دهند چرا که مردم این خطه بسیار محجوب هستند و این البته به معنای نفی خدمات انجام شده تا کنون نیست اما این مناطق ظرفیت کار بسیار بیشتر از این را دارد. مسحن رضایی یکی از مشکلات کشور را نبود تحمل پذیری در بین مسئولین بیان کرد و افزود : در مورد خرد جمعی ما باید تحمل پذیری و گفت و گو را افزایش دهیم و حتی میزهای گفت و گو را در جامعه ایجاد کنیم و مصونیت نیز بدهیم و منتقدین باید در این میزها حضور یابند و نظرات خود را مطرح کنند که هجوم های یک طرفه و تخریب ها کاهش یابد. مسحن رضایی با اشاره وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات مردم، اظهار داشت: من معتقد به انقلاب در اقتصاد هستم. کشاورزی ما سنتی و غیربازده هست و صنعت ما با بحران روبه روست و فوریت ما در آینده بدوا" کنترل گرانی و افزایش نقدینگی است و الگوی من توسعه متعالی هست، توسعه ای که اقتصاد و فرهنگ را همزمان با هم پوشش دهد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره ی ایده دولت فراگیر گفت : فراگیری مد نظر من بیش از آنکه سیاسی باشد، جنبه ی تخصصی دارد و تمام کسانی را که به نظام و انقلاب و شخص رهبر انقلاب اعتقاد دارند و در این حال تخصص هم داشته باشند را در بر خواهد گرفت.
محسن رضایی با اشاره به زیاده خواهی های غرب در مواجهه با ملت ایران اظهار داشت : در دولت آتی باید برای رفع تحریم ها تلاش کنیم و اصلا" نباید اجازه میدادیم که تحریم ها تصویب شود.سیاست خارجی در برنامه های بنده جایگاه ویژه ای دارد و من 5+1 را یک فرصت بسیار خوب و طلایی میدانم و این فرصت را از دست نخواهم داد همچنین باید برای رفع چالش با کشورهای همسایه چاره اندیشی کرد.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : برای کشاورزان و بانوان طرح های ویژه ای را آماده کرده ایم از قبیل یارانه ی سبز برای کشاورزان و یا ایجاد مشاغل سود آور خانگی برای بانوان ،همچنین داشجوی ما باید 6 ماه قبل از فارغ التحصیلی از اشتغال خود مطمئن باشد و شغلش مشخص باشد.

 
ارسال نظر