کد خبر: ۴۰۵|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: باید در حوزه اقتصادی و سیاسی حماسه به وجود بیاوریم تا به گونه‌ای تحریم‌ها برطرف شود.
جامعه پیشرفته توحیدی، با انقلاب فرهنگی و اقتصادی شکل می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در نشستی که با جمعی از نخبگان در مشهد  اظهار داشت: باید در حوزه اقتصادی و سیاسی حماسه به وجود بیاوریم تا به گونه‌ای تحریم‌ها برطرف شود.
دکتر رضایی افزود: ما هنوز نتوانسته ایم در فرهنگ و اقتصاد انقلابی  بوجود آوریم در این چند ساله هم فساد بوده و هم اصلاحات خوبی صورت گرفته است اما انقلابی در این موضوعات شکل نگرفته است.
وی افزود:ما نیازمندیم در کنار جمهوری اسلامی، یک جامعه پیشرفته توحیدی داشته باشیم تا آن جامعه، جمهوری اسلامی ایران را به اهداف خود برساند، لذا با تشکیل این جامعه، حماسه اقتصادی و سیاسی نیز شکل می گیرد که البته نیازمند یک جنبش بزرگ اجتماعی است و دانشجویان و نخبگان نیز در این جنبش نقش بسیار بزرگی دارند.
رضایی ادامه داد: جامعه پیشرفته توحیدی باید بر اثر یک جنبش اجتماعی شکل بگیرد که این جنبش اجتماعی در نتیجه بتواند تحولی در اقتصاد و فرهنگ رقم بزند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه امروزجامعه ما نیاز به یک انقلاب فرهنگی – اقتصادی دارد اظهار داشت: محصول این انقلاب جامعه ای پیشرفته و توحیدی خواهد بود که این جامعه می تواند الگوی موفق جمهوری اسلامی در دنیای معاصر باشد.
 

ارسال نظر