دکتر رضایی:
کد خبر: ۴۱۹|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۳
تیم های صدرنشین ایران از تیم های عربستانی شکست می خورند و این خود دلیلی است از ضعف مدیریت و سیاست زدگی در عرصه فوتبال. برای مردم ما نتایج فوتبال مخصوصا در مصاف با تیم های خارجی مهم است و با توجه به اینکه در دنیای امروز فوتبال وسیله انتقال فرهنگ و نماد غرور ملی یک کشور به شمار می رود،کسانی که با سیاست بازی امید مردم را به یاس تبدیل می کنند و غرور ملت را خدشه دار می کنند باید پاسخگو باشند و مسئولیت خود را بپذیرند.
آنان که فوتبال را سیاست زده کردند،پاسخگوی غرور شکسته مردم باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از خبرگزاری فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع گروهی از جوانان با ابراز تاسف از شکست تیم های باشگاهی ایران از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وقتی ورزش در فوتبال ما از سیاست زدگی مصون نمانده است نتیجه ای جز این عاید نمی شود. ما نباید اجازه دهیم به سادگی غرور ملی خدشه دار شود.

وی ضمن انتقاد شدید از سیاست زدگی عرصه فوتبال و ورزش کشور افزود: با وجود هزینه های زیاد در سال های اخیر نتیجه مطلوب به دست نیامده است و تیم های صدرنشین ایران از تیم های عربستانی شکست می خورند و این خود دلیلی است از ضعف مدیریت و سیاست زدگی در عرصه فوتبال. برای مردم ما نتایج فوتبال مخصوصا در مصاف با تیم های خارج مهم است و با توجه به اینکه در دنیای امروز فوتبال فراتر از یک ورزش است و حتی وسیله انتقال فرهنگ و نماد غرور ملی یک کشور به شمار می رود، بنابراین کسانی که با سیاست بازی امید مردم را به یاس تبدیل می کنند و غرور ملت را خدشه دار می کنند باید پاسخگو باشند و مسئولیت خود را بپذیرند.

محسن رضایی ادامه داد: فوتبال را باید به اهل آن سپرد و به سواستفاده از فوتبال به عنوان ابزار قدرت پایان دهیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که فوتبالی های ما نیز باید پاسخ اعتماد مردم را چه در زمین رقابت و چه در خارج از آن بدهند و ما تکیه بر خصلت های پهلوانی و ایرانی، به الگوهای فرهنگی برای جوانان تبدیل شود و با رشادت و فداکاری در زمین مسابقه از حیثیت و غرور ملی ایرانی ها دفاع کند که حب الوطن من الایمان.

وی همچنان اعلام کرد که برنامه ما برای ورزش استفاده از نیروهای متخصص از خانواده ورزشکاران و جلوگیری از ورود مدیران و اهداف سیاسی در عرصه ورزش است.

وی تاکید کرد: برنامه من افزایش کیفیت زندگی مردم است و از همین رو توجه ویژه به ورزش می تواند باعث ایجاد امید و نشاط در زندگی هموطنان ایرانی شود.

ارسال نظر