بمناسبت دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب صورت گرفت؛
کد خبر: ۴۳۶۰|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
گزلرش خبری:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن، به مناسبت دهه فجر و به منظور سخنرانی در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به استان زنجان سفر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه به منظور حضور و سخنرانی در آیین‌های دهه فجر و ادای احترام به شهدای دفاع مقدس به استان زنجان سفر می کند.

بنا به این گزارش، دکتر محسن رضایی، قبل از ظهر روز یکشنبه از مسیر بزرگراه تبریز، وارد زنجان خواهد شد و در سه راه بیجار مورد استقبال جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و مردم شهیدپرور و ولایتمدار زنجان قرار می گیرد. 

دکتر رضایی سپس ضمن بازدید از بازار تاریخی زنجان، با کسبه و بازاریان این شهر درباره رفع موانع رونق تولید گفتگو خواهد کرد و سپس در مسجد جامع زنجان حضور خواهد یافت.

دکتر محسن رضایی ساعت ۱۵ روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که با شرکت عموم مردم در دارالقرآن الکریم زنجان برگزار می گردد، شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه شب در برنامه «گجه لر» در مرکز صدا و سیمای زنجان حضور می یابد و با مردم این استان سخن خواهد گفت.

دکتر رضایی روز دوشنبه ۲۰ بهمن با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو خواهد داشت و پس از آن در مراسم دهه فجر سخنرانی نموده و به دیدار دو خانواده شهید در این شهر خواهد رفت.
ارسال نظر