کد خبر: ۴۳۸۰|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
پایگاه اطلاع رسانی rezaee.ir - قزوین :
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از بخش های مختلف گروه بهداشتی فیروز در قزوین بازدید کرد و ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده این گروه تولیدی، با مدیرعامل و برخی از کارگران این شرکت به گفتگو نشست.
بازدید دکتر رضایی از گروه بهداشتی فیروز در قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح سه شنبه 21 بهمن از بخش های مختلف گروه تولیدی فیروز در شهر صنعتی البرز قزوین بازدید کرد.


دکتر رضایی در جریان این بازدید، ضمن تقدیر از مدیریت این مجموعه تولیدی گفت: آقای موسوی پس از تحصیلات در خارج از کشور، همزمان با انقلاب اسلامی به ایران آمدند و در 25 سالگی ضمن قبول مسئولیت های مهم انقلابی و همراهی با یاران انقلاب، این شرکت نمونه را از سال 79 با 35 پرسنل تحویل گرفته اند و اکنون آن را به گروهی تولیدی با 1200 نیرو رسانده اند و نه تنها تولید را رونق بخشیدند بلکه بر قلب پرسنل خود مدیریت کرده اند. 

دکار رضایی گفت: توسعه این شرکت با اندیشه ای خدامحور و انسان دوستانه توسط یک مدیر سپاهی و ایثارگر، الگویی از پیشرفت بومی شده را ارائه کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معلولیت حرکتی، به معنی ناتوانی نیست و توانا بودن یک ویژگی ذهنی است. وقتی افراد معلول کم حرکتی، می توانند صد و چهل محصول تولید کنند، آیا جوانان نمی توانند؟ در گروه بهداشتی فیروز، تجربه و روحیه جهادی نسل دومی شصت ساله، توانسته معلولان را توانمند سازد.

در این دیدار، سید محمد موسوی مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز ضمن خوش آمدگویی به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: شما از فرماندهان و مدافعان عزت این مملکت بوده اید و ما همیشه قدردان تلاش های شما هستیم. سالها پیش جنابعالی را در جبهه دفاع از مرزهای کشورمان دیدم و از اینکه بعد از سالها شما را در این خط مقدم تولید زیارت می کنم، خوشحالم. ما اینجا کارخانه نداریم، یک دانشگاه اجتماعی داریم. اینجا از سود خبری نیست اما برکت در اینجا فراوان است.

موسوی افزود: این واحد بزرگ تولیدی 1200 نفر پرسنل دارد که 92 درصد آنها با وجود معلولیت هایی مثل نابینایی، ناشنوایی و معلولان جسمی حرکتی در خط تولید 140 محصول بهداشتی فعالیت می کنند.
ارسال نظر