دکتر رضایی در مراسم دهه فجر شهرستان کرج مطرح کرد؛
کد خبر: ۴۳۸۷|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
دکتر محسن رضایی گفت: گره مشکلات اقتصادی با سیاست و رفت و آمد سیاستمدارها باز نمی شود، بلکه مديريت صحيح اقتصادی می خواهد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در کرج، گفت: انقلاب اسلامی ایران، یکی از جامع ترین و پایدار ترین انقلاب صد سال اخیر ایران بود و یکی از دلایلی که مردم هنوز پای انقلاب ایستاده‌اند این است که اولاً آرمان های جامعی را مدنظر داشتند، ثانیاً هنوز به همه اهداف و آرمانهای خود دست نیافته‌اند، ثانیاً نسبت به تحقق آرمانها در چارچوب جمهوری اسلامی ایران امید دارند.

دکتر رضایی افزود: اهداف انقلاب اسلامی به خوبی در بیانیه گام دوم انقلاب بیان شده است. قدرت نظامی و سیاسی ایران، دستاورد گام اول انقلاب بود و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، که بخش قابل توجهی از آن اقتصادی است، نیازمند توجه جدی تر به مدیریت اقتصادی است.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: گره مشکلات اقتصادی با سیاست و رفت و آمد سیاستمدارها باز نمی شود، بلکه مديريت صحيح اقتصادی می خواهد.


رضایی گفت: راه رهایی از مشکلات اقتصادی، مدیریت صحیح اقتصاد است که بخش عمده آن در گرو مفهومی است که آن را مردمسالاری اقتصادی نامیده ام.

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت‌های متعددی در جمهوری اسلامی آمدند و رفتند و این نشان می دهد که مشکلات اقتصادی با سیاست و رفت و آمد سیاستمداران حل نمی‌شود. راه برون رفت از معضلات اقتصادی، مدیریت صحیح اقتصادی است.

رضایی افزود: مردم حق دارند بپرسند چطور ممکن است در کشور ما موشک‌های نقطه‌زن قوی و پهباد‌های دقیق ساخته شود اما خودروی تولیدی ما پراید ضعیف باشد؟ این نشان می‌دهد که لازم است مدیریت اقتصاد کشور تصحیح شود.

رضایی افزود: وجود کاروانسراهای تاریخی در مناطق مختلف ایران از جمله البرز، حاکی از وجود ظرفیت اقتصادی در استانهای مختلف ایران است بنابراین باید برای تشکیل استهای قوی اقتصادی و تبدیل هر بوم و منطقه ایران به یک مرکز تولیدی و تجاری قوی، برنامه ریزی کرد.
ارسال نظر