کد خبر: ۴۸۰۲|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
معاون اقتصادی رییس جمهور در ادامه سفر به استان کرمان در جمع ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی کشور در محل گلزار شهدای کرمان حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی ریس جمهوری: دکتر محسن رضایی با یادآوری رشادت‌های رزمندگان کرمانی در دوران دفاع مقدس و ذکر خاطراتی از دیدارهای اولیه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: اینچنین انسان های بزرگ و گمنام و ناشناخته‌ای چون حاج قاسم مانند نهالی پاک و پاکیزه چنان رشد کردند که شاخ و برگشان آسمان‌ها را در بر گرفتند و امروز ما از بیان عظمتشان ناتوان و خجالت زده‌ایم.
 
جنگ تبلیغاتی امروز دشمن فرقی با اشغال خرمشهر و حصر آبادان ندارد/ شرایط سخت اکنون نوید روزهای روشن آینده را می‌دهد
 
وی با یادآوری دشمنی‌ها و خباثت‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون بر علیه مردم ایران اتفاق افتاده است ادامه داد: از این دست انسان‌ها همین امروز هم میان جوانان کشورمان وجود دارند و مردم باید بدانند که این انقلاب چگونه از میان کوران حوادث و سختی‌ها عبور کرد و چگونه دشمنان تشنه به خون مردم ایران بوده و هستند.
 
رضایی با اشاره به مصائب و سختی‌های جانبازان شیمیایی و خانواده‌هایشان افزود: دفاع مقدس تمام شد اما جانبازان شیمیایی هنوز هم در جنگ با حملات ناشی از عوارض شیمیایی، و خانواده‌هایشان در رنج هستند.
 
جنگ تبلیغاتی امروز دشمن فرقی با اشغال خرمشهر و حصر آبادان ندارد/ شرایط سخت اکنون نوید روزهای روشن آینده را می‌دهد
 
معاون اقتصادی رییس جمهور بیان داشت: دشمنان خبیث ایران می‌خواستند ایران و ایرانی را نابود کنند و قاسم سلیمانی‌ها جلوی آن‌ها ایستادند و آزادگی و استقلال ملت ایران را حفظ کردند و ما امروز مردمی قوی و آزاده‌ایم؛ چنانکه کشورهای مختلف در جهان به دنبال واسطه‌گری ارتباط ما با دیگر کشورها می‌شوند و این جز از اقتدار و سربلندی ایران نیست.
 
جنگ تبلیغاتی امروز دشمن فرقی با اشغال خرمشهر و حصر آبادان ندارد/ شرایط سخت اکنون نوید روزهای روشن آینده را می‌دهد
 
رضایی در تبیین شرایط فعلی کشور گفت: درست است که شرایط سخت است اما این ایستادگی عظیم و زحمت و رنجی که ملت بزرگ ایران تحمل می‌کند نوید روزهای بسیار روشنی را می‌دهد.
 
وی در پایان خطاب به مردم و خصوصا جوانان گفت: جوانان عزیز مراقب باشید ایمان و امید و اعتمادتان را از بین نبرند و این جنگ تبلیغاتی و رسانه ای که علیه مردم راه انداخته‌اند هیچ فرقی با حصر آبادان و اشغال خرمشهر ندارد.آن‌ها امروز از جنگ نظامی با ما در هراسند و با راه انداختن جنگ اقتصادی و دیدن ایستادگی مردم کشور در مقابل فشارهای اقتصادی تصمیم به راه انداختن فشار تبلیغاتی و رسانه‌ای در کنار تحریم‌های اقتصادی گرفتند تا مردم را از پا در بیاورند اما مردم ما ایستاده‌اند.
ارسال نظر