دکتر محسن رضایی در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم:
کد خبر: ۵۰۰۱|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم گفت: دوران تکروی و شخص محوری در اداره نهادها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است. فراکسیون‌های مجلس‌ شورای اسلامی قادر هستند خلا احزاب را در انسجام بخشی و تصمیم گیری جمعی جبران کنند.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون  و هم افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد، افزود: وحدت در درون از طريق کار جمعی و پرهیز از تکروی ممکن است. نقد دلسوزانه و منصفانه به وحدت نیروها کمک می کند ولی انتقام کشی و تخریب به برادري ها آسیب می زند و وحدت جمعی را متلاشی می کند.

همچنین محسن رضایی چارچوب کار جمعی در مجلس را رعایت نظرات جمعی در فراکسيون و ساختارهای رسمی مجلس شورای اسلامی دانست.

وی در پاسخ به سوالات درباره انتخاب رییس آینده مجلس بیان داشت: انتخاب رییس مجلس بر عهده نمایندگان و فراکسیون های مجلس است و انتخاب رییس مجلس از این رهگذر کارآمدی مجلس‌ را بالا می برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اضافه کرد: دوران تکروی و شخص محوری در اداره نهادها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است. فراکسیون‌های مجلس‌ شورای اسلامی قادر هستند خلا احزاب را در انسجام بخشی و تصمیم گیری جمعی جبران کنند.

شایان ذکر است در این دیدارها تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم شامل آقایان نیکزاد، رسایی، ذوالنور، متکی، عزيزي، نادری، یوسفی، حسن پور و ... حضور داشتند.

کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، مجلس ، مجلس دوازدهم ، انتخابات ، دیدار
ارسال نظر