کد خبر: ۵۰۶۵|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
دکتر محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگاران در حوزه اخذ رای مسجد لرزاده خطاب به مردم ایران گفت: به عنوان سرباز ملت از شما تشکر می‌کنم.

دکتر محسن رضایی در این مصاحبه بیان داشت: ملت نشان دادند مردم سالاری دینی را بعنوان دستاورد خود در انقلاب پاس می‌دارند و حضورشان اقتدار بیشتر و دستاورد بین المللی و گشایش روابط خارجی برای کشور را به دنبال خواهد داشت.

 

وی افزود: از دولت منتخب که دولت همه مردم ایران است انتظار داریم بصورت گسترده از شایستگان استفاده کند و از نخبگان و کارآفرینان نیز انتظار داریم که به دولت آینده کمک کنند.

 

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه در این انتخابات شاهد حضور و مشارکت همه سلایق و تفکرهای سیاسی بودیم گفت: این نکته برجسته‌ای بود که نشان داد دموکراسی در ایران جاریست.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار المنار مبنی بر اینکه پیامتان برای محور مقاومت چیست گفت: به همه محور مقاومت و علی الخصوص سید حسن نصرالله سلام و درود میفرستم؛ جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان ملل مستضعف و در مقابل متجاوزین بوده است و هیچگاه در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نکرده، بلکه دفاع از جبهه مقاومت را وظیفه انسانی و اسلامی می‌داند و این انتخابات نیز در تقویت موضع سیاسی ایران در حمایت از جبهه مقاومت تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر