سردار سرلشکر محسن رضایی در پستی در شبکه ایکس با اشاره یه نقض بندهای تفاهمنامه توسط آمریکا؛ نوشت:
آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.