کد خبر: ۵۷۷|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تعدادی از دانشجویان استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه ای خواستار حضور محسن رضایی در انتخابات پیش رو شدند.
دعوت 1200 نفر از دانشجویان سیستان و بلوچستان از دکتر رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، 1200 نفر از دانشجویان و جوانان استان با انتشار بیانیه ای از محسن رضایی به منظور کاندیداتوری در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

در  این بیانیه آمده است: سیستان و بلوچستان دیار نخل، گز و آفتاب، با بیش از دو میلیون نفر جمعیت، ‎ ‎87/2 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است.

این سرزمین آفتابی که پهنای آن از دریاچه هامون تا پهن دشت نیلگون دریای عمان گسترانیده شده، دیار راست قامتان تاریخ، ریگ‌های تفتیده و انوار سوزان و طلایی خورشید است.

اینجاست که مردان این دیار، مرزبان و پاسدار سرزمین اسلامی و زنان این سرزمین، دستان ظریفشان را به رنج کار و هنرهای دستی فرسوده‌اند.

 مردمانی آرام و صبور اما سربلند و استوار، نقش استقامت و شجاعت را بر خاک پر مهر ایران اسلامی حک کرده اند. اما نخل ها، مرزها، خانه ها، کپرها، روستا و شهرهای این سرزمین پهناور، هنوز شعاع اندیشه هر بیننده‌ای را به سوی محرومیت سوق می‌دهد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : وظیفه خویش می دانیم تاکید کنیم آنچه که سبب شد دست به قلم برده و مکنونات قلبی و آرمانی خویش را بنگاریم، رسالت انقلابی ما و ضرورت تاکید این نکته بود که در مقاطع حساس انقلاب اگر سکوت کنیم، شاید دیگر فرصت جبران فراهم نگردد. 

ما دانشجویان و جوانان استان پهناور سیستان و بلوچستان که هر کدام نماینده بخشی از مردم رنج کشیده این استان هستیم.

ما جوانان این مرز و بوم با توجه به کلیه جوانب و بررسی ویژگی های سایر نامزدهای احتمالی به این انتخاب دست زدیم و شک نداریم که انتخاب ما مایه افتخار در سالیان آتی خواهد بود. از این رو ضمن دعوت از جنابعالی برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، استدعا داریم که با قوت قلب و به پشتیبانی ما جوانان و دانشجویان در استان سیستان و بلوچستان و جوانان سایر استان ها، رسالت انقلابی خود را ادامه داده و برگ زرین دیگری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری یعنی «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» رقم زنید.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
غلامحس حسني
|
-
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
4
16
آفرين بر شرافت خود ورزمندگي شما ايفرمانده عزيز
بهرام
|
-
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
3
صحبت هاي دکتر رضايي در مناظره دوسان برون رفت از وضع موجود را اميدوار کرد منتق وبيان و برنامه ي اقتصادي ايشان منحصر به فرد است درود بر رضايي مرد روزهاي سخت دفاع مقدس واکنون دفاع اقتصاد