کد خبر: ۷۶۹|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۴
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
محسن رضایی با بیان اینکه "با تشکیل میزهای گفت‌وگو در کشور، به منازعات سیاسی پایان می‌دهم"، گفت: باید ظرفیت تحمل‌پذیری را از طریق گفت‌وگو کردن بالا برد.
دکتر رضایی: 8 تضمین برای اجرای برنامه‌هایم دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از ایسنا، این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (شنبه) در برنامه به انتخاب شما، به پرسش‌های جوانان در حوزه‌های مختلف و برنامه‌های انتخاباتی خود پاسخ داد.

وی با بیان اینکه "وقتی نام جوان را می‌شنوم از یک طرف نشاط به من دست می‌دهد و از طرف دیگر غصه می‌خورم"، افزود: جوانان بزرگ‌ترین سرمایه این کشور هستند و این موجب نشاط است اما پر و بال‌شان بسته است. البته زمان‌هایی که پر و بالشان باز شد، توانستند حماسه‌های بزرگ بیافرینند و این‌بار نیز به کمک آنها ملت ایران به آسمان‌ها پرواز خواهد کرد.

رضایی در ادامه در پاسخ به این پرسش که "در برنامه‌ها و دولت آینده شما جوانان چه جایگاهی دارند؟" گفت: من به جوانان هم به عنوان سرمایه و منبع نگاه می‌کنم و هم به عنوان هدف. متاسفانه در 20 سال اخیر تنها به مسائل و روزمره توجه شد و کادرسازی با استفاده از جوانان صورت نگرفت و ما به اندازه کافی از جوانان کادر برای آینده نداریم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:‌ از سویی دیگر جوانان یک منبع و ثروت عظیم برای عبور از شرایط کنونی کشور بویژه برای حل مشکلات خودشان هستند. امروز خانواده‌ای نیست که به خاطر بیکاری مشکلات مسکن، ازدواج جوانان در حال تحقیر شدن نباشد و این مسائل موجب شده شخصیت جوانان خرد شود.

رضایی تصریح کرد: وقتی می‌فهمم جوانی از اعتیاد در خیابان‌های تهران به زمین می‌افتد احساس می‌کنم بمبی در وسط تهران منفجر می‌شود. من در دولت خود فرمانداری‌ها و استانداری‌ها را عموما به جوانان می‌دهم و قول می‌دهم در سال چهارم تعداد قابل توجهی از جوانان را برای اداره آینده کشور آماده کنم.

وی با بیان اینکه "حل مساله بیکاری را در اولویت برنامه‌های خود قرار خواهم داد"، گفت: در مساله ازدواج طرحی با عنوان هدیه ازدواج در حد 23 میلیون تومان تعریف کرده‌ام که هم گرانی به وجود نیاید و هم در تولید اثرگذار باشد. بر این اساس کارخانه‌ها و صنایعی که لوازم مربوط به جهیزیه را تولید می‌کنند شناسایی کردیم و با کوپنی که به جوانان می‌دهیم از آن‌ها خرید می‌کنند تا هم صنعت از کار افتاده را فعال کنیم و هم کمکی برای جوانان باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسش یکی از جوانان مبنی بر اینکه "با وجود اختلافات سیاسی و سلایق مختلف در کشور چگونه می‌خواهید با همه این سلایق پیشرفت حاصل کنید و آرامش کشور حفظ شود؟" افزود: در کشور دیگر دعوا بس است. باید منازعات سیاسی تعطیل شود چون سودی برای مردم و طرفین دعوا کننده نداشته است. شما کسی را بگویید که در این دعوا شرکت کرد و برنده شد. من با تشکیل دولت فراگیر به این منازعات پایان می‌دهم و دیگر بهانه‌ای برای دعوا به دست افراد نمی‌دهم.

رضایی تشکیل میزهای گفت‌وگو را از جمله برنامه‌های خود در این زمینه عنوان کرد و افزود: باید ظرفیت تحمل‌پذیری را از طریق گفت‌وگو کردن بالا برد. من همه کسانی که با هم دعوا دارند را سر میز می‌نشانم و هرکس با من دعوا دارد را به سر میز دعوت می‌کنم، لذا میزهای گفت‌وگو را راه‌اندازی می‌کنیم و بر منازعات سیاسی پایان می‌دهم.

وی همچنین با اشاره به جایگاه رییس‌جمهور در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رییس‌جمهور خادم ملت است و من مردم‌سالاری را جاده دو طرفه می‌دانم. این طور نیست ما دولت را به دست بگیریم و فکر کنیم تافته جدا بافته از مردم هستیم. باید پاسخگوی مردم باشیم. متاسفانه کم‌کم‌ مردم‌سالاری دینی به سمت یکطرفه شدن می‌رود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: یک رییس‌جمهور خط ویژه‌ای ندارد. دولتمردان و مردم دو طرف این مردم‌سالاری هستند و باید وظایف خود را بدانند و نباید دچار توهم شوند. رییس‌جمهور باید تعامل خود را با قوای دیگر، نظام و قانون اساسی تنظیم کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که "اگر در برنامه‌های خود اختلاف نظری با قوای دیگر داشته باشید آیا برای حل پیشگام خواهید شد؟" گفت: من از منافع دولت محکم دفاع می‌کنم اما با تعامل درست و گفت‌وگوی منطقی می‌توانیم تفاهم به وجود آوریم. من طرفدار تفاهم و تعامل هستم و اقناع یکی از مدل‌های مدیریتی من است که این مدل را در عرصه‌های گوناگون قبل از انقلاب، زمان انقلاب، در جنگ تحمیلی و پس از آن تجربه و عمل کرده‌ام. بنابراین تعامل، گفت‌وگو و اقناع را در ارتباط با قوای دیگر در دستور کار قرار می‌دهم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این پرسش که "چرا کشور ما با وجود سرمایه‌های عظیم از رتبه اقتصادی پایینی برخوردار است؟" اظهار کرد: در طی 24 سال گذشته سه دولت بر سر کار آمدند که خیلی زحمت کشیدند و من دست آن‌ها را می‌بوسم. اما رشد اقتصادی در طول هر سه دولت حدود 4 درصد بود. در حالی که اندیشه‌های تکنوکراتی در یک دولت، لیبرالی در یک دولت دیگر و اندیشه‌های دولت‌گرایانه در دولت دیگر با وجود برنامه‌ها و اندیشه‌های متفاوت رشد یکسانی نداشته و در هر سه دولت شاهد تورم بودیم.

وی ادامه داد: 40 سال است گرانی وارد اقتصاد ایران شده و رشد سرمایه‌گذاری ما در طول این سه دولت حدود 6 درصدبوده است که همه این‌ها نشان می‌دهد ما باید ریل را عوض کنیم نه تیم‌ها را. ما در شرایطی هستیم که یک دقیقه را هم نباید از دست بدهیم.

رضایی با بیان اینکه این روزها برخی شعبده‌بازی می‌کنند و آب انتخابات را گل‌آلود می‌کنند تا ماهی بگیرند گفت: ما دیگر فرصت سعی و خطا نداریم. من انتخابات گذشته نیز هشدار دادم و اکنون اخطار می‌دهم اگر مسئولانه با انتخابات برخورد نشود و مسائل صادقانه مطرح نگردد و در تصمیم‌گیری اشتباهی صورت گیرد، ممکن است فاجعه‌ای به وجود آید.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در عین حال خاطرنشان کرد:‌در انتخابات 92 شاهد پیروزی صداقت بر قدرت و ثروت خواهیم بود زیرا چیزی جای پیروزی ملت ایران را نخواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید مسیر اشتباه گذشته را اصلاح کنیم گفت: من به دنبال این هستم ریل اقتصاد را عوض کرده و اقتصاد را مردمی کنم و جوانان را با روح تازه وارد صحنه نمایم و در تمامی استان‌های کشور در تولید ثروت، کالا و خدمات رقابت ایجاد کنم.

رضایی با اشاره به اینکه شعار من "سلام بر زندگی، یا ابالفضل (ع)" است گفت: من جبهه را در زندگی مردم می‌بینم. می‌خواهم بگویم باید به زندگی مردم برسیم. البته در کنار آن اخلاق، سلامت، تفریح، آرامش و همه این‌ها مهم است.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در ادامه در پاسخ به سوال دیگر درباره برنامه هسته‌یی و پیگیری حقوق هسته‌یی کشورمان در مذاکرات آینده نیز گفت: ما در این زمینه تجارب خوبی داریم. دوره آقای روحانی،‌ آقای لاریجانی و دوره اخیر هم تجربه دیگری و من مطالعه دقیقی روی این‌ها کرده‌ام و می‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است و کجا افراط و تفریط شده است.

وی ادامه داد: مثلا در ارتباطی که با سولانا داشتیم تا 2700 سانتریفیوژ را توافق کرده بودیم و در 11 بند به توافق رسیدیم. بعد زیر این توافق زده شد و مسیر دیگری مطرح گردید و یا قبل از آن تفریطی صورت گرفت و در آن نیز به جایی نرسیدیم. بنابراین ما همه راه‌ها رفتیم در هسته‌یی بستیم به جایی نرسیدیم و افراط هم کردیم به جایی نرسیدیم. پس بهتر است راه درستی در پیش بگیریم.

رضایی با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌یی معتقد به استراتژی قیچی هستم افزود: ما باید دو لبه قیچی را فعال کنیم. یک لبه آن اداره کارآمد کشور و اقتصاد است و لبه دوم آن مذاکرات جدی دیپلماتیک. یعنی اگر آن‌ها بفهمند ما کشور را پرقدرت اداره می‌کنیم آماده مذاکره می‌شوند و از سوی دیگر اتاق بزرگی از قوی‌ترین دیپلمات‌ها را ایجاد می‌کنیم تا گروه مذاکره کننده را هدایت کنند و این قیچی تحریم‌ها را می‌برد و آن‌ها را خنثی می‌کند.

وی افزود: من نمی‌توانم همه مباحث مربوط به این استراتژی را بیان کنم زیرا نباید دستمان را از اکنون رو کنیم. ان‌شاءالله در آینده کلیات آن را پس از اینکه به تصویب رهبر انقلاب رسید اعلام می‌کنم.

رضایی در پاسخ به پرسش دیگری درباره برنامه‌های آموزشی و پرورشی در دولت احتمالی خود نیز خاطرنشان کرد: باید یک تحولی در آموزش و پرورش صورت گیرد. ما در کشور 13 میلیون دانش‌آموز و 700 هزار معلم داریم که بخش مهم و آینده‌ساز هستند اما خروجی مطلوبی ندارند. باید مساله معلم، دانش‌آموز و مهم‌تر از آن‌ها محیط کلاس و محتوای درسی را جدی بگیریم و باید آن‌ها را عوض کنیم.

وی با بیان اینکه "آموزش و پرورش ما یک راه را می‌رود و زندگی راه دیگری را"، تصریح کرد: از 100 سال پیش این پایه‌گذاری بر اساس تقویت ذهن دانش‌آموزان شکل گرفته و این اشتباه است. ما باید برگردیم به اینکه بین کار و خانواده و تحصیل یک ارتباط منسجمی به وجود آید و باید از سمت زندگی به سمت مدرسه برگردیم.

رضایی در واکنش به سوال مجری برنامه که "چه دلیلی برای ضمانت اجرای برنامه‌های خود دارید؟" گفت: هشت دلیل برای ضمانت اجرای برنامه‌های خود دارم که از جمله آن‌ها وجود سیاست‌های کلی و چشم‌انداز 20 ساله نظام، آمادگی و تجربه بیش از 20 ساله در ارتباط با اقتصاد و مشکلات اقتصادی، سابقه و عبور از بحران‌های بزرگ در ادوار مختلف، قدرت و ظرفیت تعامل‌پذیری و اقناع کردن از جمله این دلایل است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که چه برخوردی با منتقدین خود در دولت احتمالی آینده خود خواهید داشت؟ اظهار کرد: من در زندگی سودی که از ناحیه انتقادات گرفتم کمتر از همراهی‌ها نبوده است. شاید هیچ کدام از آقایان سیاسی به اندازه من آزمایشات سیاسی ندیده‌اند یا اگر دیده‌اند نتوانسته‌اند به اندازه من موفق شوند و همه این‌ها به خاطر آن است که ما باید در عرصه سیاست قبل از اینکه ادعایی مطرح کنیم آماده شنیدن و یاد گرفتن چیزی از دیگران باشیم.

محسن رضایی همچنین گفت: من آمده‌ام به نقد و اعتراض کردن در کشور اهمیت دهم. من قبول ندارم مردم‌سالاری دینی را باید تنها در مشارکت ببینیم زیرا انقلاب آمد و فریاد اعتراض نقد را به ملت برگرداند اما باید این اعتراض و نقد قانونی و اخلاقی باشد. من در سال 88 نیز اعتراض کردم اما در چارچوب بود زیرا اعتراضات و انتقادات روی دیگر سکه مردم‌سالاری دینی است. البته نباید به نام انتقاد، ساختارشکنی کنیم.

وی ادامه داد: چرا باید یک سینماگر از تولید یک فیلم بترسد؟ یا با عده‌ای کارگر به بهانه اینکه اعتراضات‌شان تبدیل به مشکلی می‌شود، برخورد کنیم؟ من به برداشت‌های افراطی و تفریطی از آزادی و نقد و اعتراض پایان می‌دهم. البته رعایت قانون را نیز جدی می‌گیرم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه تدابیری برای بهبود وضعیت هنر و فرهنگ در دولت خود اندیشیده‌اید گفت: یک ستاد راهبردی برای این مسئله طراحی کرده‌ایم. اولین مسئله در این ارتباط اقتصاد هنر است. امروز فروش محصولات هنری ما بی‌صاحب است. بازار محصولات ما شکل نگرفته در حالی که می‌تواند بسیار درآمدزا باشد. هنرمندان ما زحمت می‌کشند اما سودش را کس دیگری می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: کارهای زیرساختی نیز در این ارتباط در دستور کار قرار می‌گیرد. به عنوان مثال ما قبل از انقلاب 300 سینما داشتیم که اکنون 270 سینما داریم. ما باید به این مسائل نیز بپردازیم و در این ستاد راهبردی آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

رضایی همچنین بابیان اینکه دو سه مافیا در عرصه هنر شکل گرفته که آثار هنری را ارزن می‌خرند و به بهای گزاف در بازارهای بین‌المللی می‌فروشند گفت: در مسئله ساختاری نیز من خانه سینما را کافی نمی‌دانم. هرچند تشکیلات خوبی است اما شورای راهبردی هنر ایجاد می‌کنم که 50 درصد آن از هنرمندان و 50 درصد از دولت خواهد بود تا یک دیالوگ بهتری ایجاد شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من پای سیاستمداران را از هنر بیرون می‌کشم زیرا هر جا سیاستمداران وارد شده‌اند، خراب کرده‌اند. از سال 61 به مدت 15 سال سینمای ایران اوج گرفت اما همین که سیاستمداران ورود کردند شروع به تنزل کرد. بنابراین ما هنر را به دست هنرمندان می‌دهیم و معتقدیم هنرمندان ما دارای شخصیت‌هایی هستند که می‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.

رضایی در پاسخ به سوال یکی از جوانان درباره تعامل با نخبگان در حوزه‌های مختلف در برنامه‌های خود خاطرنشان کرد: یکی از اشکالات ما این بوده که چرا از وجود این همه نخبه استفاده نمی‌کنیم. من دولت در سایه درست می‌کنم و عالی‌ترین کارشناسان رشته‌های مختلف را در این اتاق فکر جمع می‌کنم تا مسائل راهبردی این رشته را دنبال کنند. بنابراین من وزارت فکر ایجاد می‌کنم زیرا معتقدم مدیریت دانایی محور می‌تواند معجزه‌آفرینی کند و این کار توسط جوانان همین مملکت ممکن است.

به گزارش ایسنا، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره برنامه‌های خود در زمینه ارتقای وضعیت زنان در جامعه تصریح کرد: بانوان ما نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند اما در برخی بخش‌ها بیش از نیمی از نیروها بانوان هستند. باید یک سری اقدامات در راستای توانمندی بانوان از کسب و کار خانگی گرفته تا بیمه و حل مشکلات بانوان سرپرست خانواده انجام شود و در این راستا بانکی به نام بانک مردم تشکیل خواهیم داد که همه این‌ کارها را انجام دهد. همچنین در طرح "کوثر بانوی ایرانی" 10 محور در فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، آموزشی و... برای بانوان در نظر گرفته شده تا بانوان در همه زمینه‌ها سهیم شوند.

رضایی درباره اینکه اگر نقدی به شما وارد شود به چه صورت برخورد می‌کنید و کسانی که با شما همسو نیستند در کابینه شما جایی خواهند داشت، این گونه پاسخ داد که: من دولت فراگیر تشکیل می دهم که فارغ از جناح‌های سیاسی خواهد بود مشروط به اینکه کارآمد باشند و نظام و رهبری را قبول داشته باشند. من از این غافلگیر نخواهم شد که افراد منتقد در کابینه‌ام حضور داشته باشند و منازعات سیاسی را از طریق میز گفت‌وگو پایان خواهم داد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از دولتمردان دولت‌های گذشته در کابینه خود استفاده خواهید کرد گفت: حتما. ما این جریان اتوبوسی را در جمهوری اسلامی تعطیل می‌کنیم لذا من از هر سه دولت در کابینه خود استفاده می‌کنم.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
محمد باغبان
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
دکتر ما باهاتيم
شما هم با ما باش
09366647219
سمانه اصغري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
با سلام و خسته نباشيد خدمت آقاي رضايي و همکارانشان
به نظر من و جمع کثيري از جوانان که در اين روزها با انها صحبت ميکنم آقاي رضايي تنها کانديدايي است که واقعا برنامه براي پيشرفت ايران ما دارد و من آرزوي توفيق براي ايشان دارم.
سيدمهدي شريعتي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
سلام عالي هستيد من طرفدار شما هستم
محمدضيغمي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
30
حاج محسن باقدرت به سوي ايراني اباد پيش رو ومطمئن باش ملت ايران به دنبال خدمتگزاران خودپيش خواهدامد
ستاد خبري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
يک تحليل گر مسائل سياسي: محسن رضايي نگاه واقع گرايانه دارد

ايران من سلام: در شرايط فعلي به نظر مي رسدکه کشور به يک مديريت فراجناحي نياز دارد. مديريت جناحي در حال حاضر پاسخگوي نيازهاي کشور نيست.
مرتضي کيارسي کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با ستاد خبري محسن رضايي کانديداي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري بيان اينکه رييس جمهور آينده بايدخود افکار فراجناحي داشته باشد گفت: فردي که زمام دولت را در اختيار خواهد گرفت بايد از گروه ها و احزاب مختلف براي مديريت ارکان اصلي دولت خود استفاده کند.
وي با اشاره به اينکه در ابتدا خواهان ائتلاف کانديداهاي اصولگرا (قاليباف، ولايتي و حدادعادل) بوده است متذکر شد: جداي از گرايشات سياسي آنچه اهميت داردتوجه به برنامه هاييست که کانديداها ارائه مي کنند. بايد ديد کدام کانديدا متناسب با شرايط امروز کشور برنامه هايش را ارائه مي کند و در مناظره ها حاضر مي شود.
کيارسي گفت: نظر شخصي من اين است که محسن رضايي از ميان هشت کانديداي موجود شرايط مناسب تري را براي مديريت قوه مجريه دارد. تا جايي که اطلاع دارم آقاي رضايي چندسال است که بر روي برنامه هاي انتخاباتي اش مطالعه و کار کارشناسي کرده و براي آنها ظرفيت اجرايي تعريف کرده است.
وي ويژگي رضايي را ديد واقع گرايانه او از اوضاع حال حاضر کشور دانست و گفت: «ديدگاه هاي اشان درباره مسائل داخلي و خارجي متناسب با شرايط موجود در نظر گرفته شده است. نه مانند برخي از کانديداها که با صحبت هاي آرمان گرايانه بيشتر رنگ و بوي شعارزدگي به خود گرفته اند. شرايط امروز کشور ما جايي براي آرمان گرايي نگذاشته است.»
اين تحليل گر مسائل سياسي گفت: «با برنامه و اجرايي ترين کانديداي موجود محسن رضايي است. او با شرايط نظام هم هماهنگي بيشتري دارد و اولويت ها را به خوبي مي شناسد.»
به گفته کيارسي اولويت کشور بحث ساماندهي اقتصادي است. او معتقد است براي رسيدن به ان منظور بايد روابط خارجي مان را اصلاح کنيم. کيارسي گفت: «ضمن آنکه به ارزش هاي نظاممان پايبنديم و بدنبال حفظ منافع ملي مان هستيم که هر دوي اينها مد نظر آقاي رضايي است، بايد به سمت بهبود روابطمان با کشورهايي باشيم که حرفي براي گفتن در سطح جهاني داشته باشند.»
اين تحليل گير سياسي تاکيد کرد: «تا زماني با روابط مناسب خارجي تحريم ها را متوقف نکنيم به يک ساماندهي اقتصادي در سطح ملي دست پيدا نخواهيم کرد. در حالي که حمل و نقل کالا و روابط تجاري مان با جهان دچار مشکل است براي اشتغال زايي در داخل کشور هم لازم است که تحريم ها برداشته شود و اين به يک ديپلماسي هوشمند نياز دارد. آقاي رضايي بر اينکه بايد روابطمان رابه جهان بهبود ببخشيم تاکيد بسياري داشته اند.»
ستاد خبري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0


درنگي برچگونگي تحقق «توسعه متعالي» در برنامه هاي محسن رضايي
اصلاح مديريت ها و سپردن امور زندگي مردم به دست خودشان

ايران من سلام: براي تحقق اهداف چشم‌انداز بيست‌ساله ايران آينده، توسعه يافتگي و بکارگيري توانايي هاي علمي، اقتصادي و فناوري به ايجاد تحولات اساسي در نگرش‌هاي مديريت جامعه نيازمند است. آنچه در برنامه هاي محسن رضايي تحت عنوان توسعه تعريف شده در واقع با يک تعريف ويژه از عبارت «توسعه متعالي» قابل مطالعه است.
بر اين اساس براي دستيابي به يک توسعه متعالي ملزم به برآوردن مقدماتي هستيم که اولين و مهم ترين آنرا مي توان اصلاح مديريت و حکمراني کشور در سطوح مرکزي، مياني و محلي دانست. رضايي به اين منظور سپردن مديريت امور استان ها به خود ايشان را به عنوان يکي از برنامه هاي اصلي خود در نظر دارد. در واقع ايجاد ايالت هاي اقتصادي در جهت مردمي کردن امور و در راس آن مردمي کردن اقتصاد از ضروريات مورد نظر رضايي در اصلاح اوضاع کشور و رسيدن به يک توسعه متعالي است. به گفته رضايي مهم‌ترين كار، مردمي كردن اقتصاد كشور است: «جنگ كه كار دولت‌ها بود، در ايران مردمي شد، حال آن‌كه اقتصاد، كار مردم است و دولتي شده است.»
طرح محسن رضايي در تشكيل مناطق اقتصادي که به ايالت هاي اقتصادي مشهور شده است و سپردن اختيارات كامل و تقسيم كار ملي متناسب با اقليم و فرهنگ مردم به دست خود ايشان بارزترين نمود اين برنامه است. در واقع رضايي با طرح سپردن اقتصاد به دست مردم و ايجاد رقابت بين آنها، قصد دارد در ميزان توليد ملي جهش ايجاد کند. به اعتقاد رضايي راه ايجاد تحول در ميان تک تک ايراني ها باايجاد تحول اجتماعي امکان پذير است. با باز کردن مسير حرکت براي مردم دوباره امکان اين را پيدا خواهيم کرد که کشورمان را به رتبه‌هاي بالاي پيشرفت و تعالي جهاني مي‌رسند.
ظرفيت‌سازي براي مشارکت دادن نخبگان و کارشناسان و بسيج توانايي¬ها و منابع ملي که در دست مردم و در اقليم ايران است راهيست که وي و مشاورانش در تدوين برنامه هاي انتخاباتي ايشان بر آنها تاکيد کرده و راه هاي محقق کردن آنها را پيش بيني کرده اند.
رضايي محيط اقتصادي كنوني ايران را در واقع نوعي خودتحريمي مي داند و معتقد است که بايد اين محيط را براي توليد ملي آماده کرد. وي که بارها بر لزوم دوري از سياست زدگي در همه عرصه هاي غير سياسي کشور از فرهنگ و هنر و ورزش گرفته تا اقتصاد تاکيد کرده است معتقد است که براي تغيير اوضاع نامناسب کنوني دولتمردان بايد به توصيه‌هاي اقتصاددانان كشورمان گوش بدهند.
محسن رضايي تقويت پس‌انداز ملي را با جداسازي حساب درآمدهاي نفتي از حساب‌هاي بانك مركزي ممکن مي داند و معتقد است که مي توان با پشتوانه قرار دادن درآمدهاي نفتي براي پس‌انداز ملي كشور و تبديل يارانه-هاي تورمي به يارانه¬هاي درآمدي و توليدي اين امر را محقق کرد. او به اين منظور طرح يارانه هاي سبز را مطرح کرده است که مورد استقبال کشاورزان و دامداران در کنار بسياري از کارشناسان اقتصادي قرار گرفته است.
آنچه برنامه هاي رضايي را در جهت تحقق هدف «توسعه متعالي» پيش مي برد تاکيدي است که او بر ضرورت کاهش وابستگي زندگي مردم و اقتصاد جامعه به دولت است. اتکاي جامعه به خود بويژه از جنبه اقتصادي مي تواند دست دولت و پاي سياست را از زندگي مردم بيرون کرده و جامعه را به شکوفايي برساند.


ستاد خبري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0

اصول حاکم بر برنامه هاي محسن رضايي چيست؟
مردم زينت المجالس دولتمردان نيستند

ايران من سلام: محسن رضايي مي گويد: « در جريان اين مردمي ساختن و يا مردمي شدن، خيراتي براي کشور و مردم متصور است.»
محسن رضايي به عنوان تنها کسي که به واسطه برنامه هاي مدون اش در ميان ديگر کانديداهاي انتخابات يازدهم رياست جمهوري به مرد اقتصادي و صاحب برنامه مشهور شده است برنامه هاي خود را با الهام از قانون اساسي، مكتب فكري حضرت امام خميني ، منويات رهبري معظم انقلاب اسلامي و نيازهاي مردم تنظيم کرده است. او اصولي را بر برنامه خود حاکم مي داند که مهم ترين آنها بر پايه اعتقادي است که او بر آن اصرار مي ورزد: «بازگشت مردم به اداره کشور»
رضايي با تاکيدهاي چندين باره بر اينکه مردم نبايد زينت المجالس دولتمردان باشند، از اين شيوه نگاه به مردم انتقاد کرده و حتي در مناظره سوم تلويزيوني اش در پاسخ به اين سوال که آيا به سفرهاي استاني در دولت اش ادامه خواهد داد گفت: «سفرهاي استاني را به شيوه جديدي دنبال مي کنيم. نگاه ما به مردم همراه با کرامت است. نبايد آنها را زينت المجالس خود بدانيم. به شهرشان برويم برايشان دست تکان بدهيم و به تهران برگرديم.»
رضايي قصد دارد با دخالت دادن مستقيم مردم در عرصه سياست سهم ايشان را در اداره کشور بالا ببرد چرا که به اعتقاد او با مردمي کردن امور کشور ديگر کساني جرات نمي کنند به مملکت به عنوان غنيمت نگاه کنند. نمي‌شود در غير اينصورت ضرر و زيان کشور از ناحيه کنار گذاشتن مردم در اداره امور، بيش از پيش ديده خواهد شد.

استدلال هاي رضايي در بحث مردمي کردن اقتصاد بر اساس اصل 44 قانون اساسي تکيه دارد. او مي گويد: «حرف اصلي سياست‌هاي اصل 44 اين است كه مردم به عرصه اقتصاد بيايند. فرهنگ سازي يکي از مولفه‌هاي اقتصاد مردمي است. فرهنگ مصرفي حاکم بر سيستم اداري کشور هم همزمان با فرهنگ مردم بايد تغيير کند. اين نگاه مصرفي بر همه جامعه حاکم است پس فرهنگ اقتصادي مردم، دولت، مجلس و قوه قضائيه بايد تغيير کند.»
محسن رضايي مي گويد: «دستيابي به اقتصاد مردمي بدون تغيير در ساختارهاي مديريتي کشور امکان‌پذير نيست. نظام اداري فعلي يک نظام اداري ناکارآمد و سد بزرگي در برابر پيشرفت کشور است اولين کار در راستاي اصلاح اقتصاد کشور دادن اختيارات اقتصادي به استان­هاست. البته مسائلي چون امنيت، سياست خارجي و دفاع بايد در تهران باشد، ولي در صنعت، کشاورزي و علم بايد در استان ها تصميم گيري شود.»
همه کساني که در معرض انتخاب مردم قرار مي گيرند از شعارهاي جوان پسندانه به وفور استفاده مي کنند، اما آنچه محسن رضايي درباره جوانان مي گويد در عرصه عمل هم خود را نشان داده است. توجه به جوانان براي رضايي يک شعار نيست او به واقع براي جوانان نقش هايي در برنامه ها و طرح هايش در نظر گرفته که تنها به دست ايشان قابل انجام است.
رضايي مي گويد: «جوانان کليد معجزه آساي اقتصادي مردمي اند، بايد به جوانان و مديران اجازه داد که براي اقتصاد برنامه ريزي کنند. اگر جوانان محور تحرک ملي و جنبش‌هاي واقعي کشور باشند، سرعت پيشرفت کشور بيشتر مي‌شود.»
رضايي بر لزوم بالا بردن دانش تاکيد کرده و مي گويد: «اقتصاد دانش محور تمامي زمينه‌هاي تجارت، نظام اقتصادي، بهره‌وري، نوع مديريت و غيره را متحول مي کند. با يک اقتصاد بر پايه دانش آزادسازي تجارت و جهاني شدن بازرگاني، تغيير ساختاري در اقتصاد، تغييرات در محل کار و کيفيت نيروي کار، کوچک‌شدن دولت و کسب‌وکار الکترونيکي (تجارت الکترونيکي) اهدافي هستند که محقق مي شوند»
به اعتقاد رضايي از ميان همه منابعي که براي توليد ثروت در اقتصاد نوين لازم است، هيچ‌کدام پايدارتر، روان‌تر و انعطاف‌پذيرتر از دانايي نيست.
از ديگر اصول حاکم بر برنامه هاي محسن رضايي بعد از تصدي دولت يازدهم تفکيک اقتصاد و سياست از يکديگر است. او البته بر جدايي سياست از بيشتر ابعاد زندگي مردم تاکيد دارد و خواستار کوتاه کردن دست سياسيون از عرصه هاي فرهنگ هنر ورزش و البته اقتصاد است.
اما شايد يکي از مهم ترين نکات برنامه هاي اقتصادي رضايي نگرش او به مساله توجه به زيربناهاست. او معتقد است که در ايران هم مانند بسياري از کشورهاي نفتي، پديده‌اي به نام رشد اقتصادي بدون توسعه ظهور کرده است. به گفته رضايي با وجود رشد اقتصادي در کشور، فقر و بيکاري هم وجود دارد چراکه در صد سال اخير، مشکل کشور ما ـ چه در دولتمردان و چه در بسياري از کارشناسان ـ اين بوده که ميان «رشد اقتصادي» و «توسعه» فرقي نمي‌دانستند. سوراخ کردن البرز، براي مردم آب و نان نمي‌شود‌، همان گونه که نشد.»
رضايي با اعتقاد به لزوم بازگشت اخلاق زندگي به سياست مي گويد: «بايد، بين عدالت‌خواهي و قيام براي مردم و خدا با بداخلاقي و شكستن حريم‌هاي انساني و حقوق ديگران مرزي تعيين شود. براي تحقق اين منظور به آموزش بدنه اجتماع نياز داريم. اگر در نحوه اداره کشور انتقادي وارد است ، بايد صراحتاً و با شجاعت منتقد وضع موجود بود و با اقتدار تمام در جهت رفع موانعي که در مسير تحقق آرمانهاي انقلاب است اقدام نمود.»
اين کانديداي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري دفاع از همه ارزش­هاي انقلاب در داخل و خارج از کشور را از اولويت هاي دولت آينده اش دانسته و مي گويد: « مردم سالاري و آزادي دو ارزش بنيادين انقلاب اسلامي است و راه دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و نظام در داخل و خارج از واقعيت‌ها مي‌گذرد.»

يکي از تاکيدات رضايي در برنامه هايش بر وجود مردان توسعه و تعالي در صدر امور است. او مي گويد: «مردان توسعه‌اي که بتوانند تحريم‌ها را به فرصتي براي شکوفايي تبديل کنند و نه مردان پروژه اي و رشد فيزيکي. مرداني که هنرشان، صرف سدسازي و برج سازي و تونل سازي باشد و نتوانند مسأله فقر و بيکاري را حل کنند، به درد اقتصاد کشور نمي‌خورند؛ البته از مسئولان بي‌عرضه بهترند، ولي ما چرا بايد هميشه بين بد و بدتر، ناچار به انتخاب بد باشيم که گرفتار بدتر نشويم؟»
محمدضيغمي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
حاج محسن باقدرت به سوي ايراني اباد پيش رو ومطمئن باش ملت ايران به دنبال خدمتگزاران خودپيش خواهدامد
زهرا
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
2
5
رنگين کمان الهي
فقط محسن رضايـــــــــــــــــــــي
وحيد تبريز
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
5
دکتر رضايي واقعا از بطن مردم اومده واز مشکلات مردم خبر داره.انشاه... پيروز انتخابات ميشن ما فقط از شما ميخاهيم که مشکل هسته اي رو حل کنيد وتحريمها رو برداريد
از تبريز
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
22
سلام اقاي دکتر از صميم قلب آرزو مي کنم در انتخابات موفق بشين من و خانواده ام تمامي مناظره ها و گفتگوهاي پخش شده از صداو سيما رو تک به تک ديدم و با تمام وجود به اين نتيجه رسيديم شما تنها کسي هستيد که از بقيه جامع تر و با برنامه تر هستيد
ستاد خبري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
مدير فني ستاد سايبري محسن رضايي

استقبال از ويکي‌رضايي بي‌نظير بود

ايران من سلام: ستاد سايبري محسن رضايي با سه برنامه اصلي فعاليت خود را از سال گذشته به صورت جدي آغاز کرده است.
حميد مستوفي مدير فني ستاد سايبري محسن رضايي با برشمردن اين سه فعاليت اولين آنرا راه‌اندازي وب‌سايت‌هاي معرفي‌کننده شخصيت، سوابق و برنامه‌هاي اين کانديداي رياست جمهوري در کنار وبلاگ‌هاو وب‌سايت‌هاي خبري-تحليلي عنوان کرد و گفت: «اين وب سايت هابه طور دائم درحال به روزشدن هستند‌.«
از جمله اين وب‌سايت‌ها مي‌توان به مجتمع رسانه‌اي تبليغاتي دکتر محسن رضايي، پايگاه اطلاع رساني دکتر محسن رضايي و وب‌سايت‌ها و وبلاگ‌هاي ديگري اشاره کرد که در فضاي سايبري تبليغات گسترده اي را براي انتخاب کانديداي منتخبشان پي‌مي‌گيرند.
مستوفي دومين بخش از فعاليت هاي ستاد سايبري رضايي را راه اندازي شبکه اجتماعي گسترده اي با نام «امين 313» عنوان کرد و در توضيح آن گفت: «شبکه اجتماعي امين 313 رابط اعضا ستادهاي مختلف، گروه ها، تشکيلات و شبکه هاي اجتماعي است که براي دکتر رضايي فعاليت مي کنند. در واقع امين 313 به عنوان يک نرم افزار حلقه واسط بين اعضاعمل مي کند. چنين شبکه اجتماعي براي اولين بار است که در محيط اينترنت براي تبليغات انتخاباتي يک کانديدا مورد استفاده قرار مي گيرد و دکتر رضايي با اعتمادي که به جوانان داشتند مسووليت اين کار را به يک گروه جوان و متخصص آي تي سپردند»
به گفته مستوفي، امين 313 يک سيستم اتوماسيون اداري است که فعالان ستاد محسن رضايي و هواداران ايشان با دريافت شناسه کاربري و رمز عبور به عضويت آن درآمده و با هم مرتبط مي شوند.
وي توضيح داد: «تکنولوژي استفاده شده در اين سيستم تکنولوژي بسيار بالايي است. امين 313 بر پايه داده هاي مکاني فعاليت ميکند يعني افراد از مکانهاي متفاوت موقعيت خود را اعلام و فعاليت مي‌کنند. با سيستم امين 313 اعضاي ستاد رضايي از روستاها محله‌ها و شهرهاي مختلف با تکنولوژي
web GIS (geographic information system) با هم در ارتباط هستند. همچنين بدليل مجهز بودن امين 313 به سيستم مديا سرور امکان ويديو کنفرانس هم بين اعضا ايجاد شده است.»
ما اين سيستم را سال گذشته طراحي کرديم و از زمان آغاز فعاليتش هشتاد هزار نفر از اعضا ستاد در آن عضو شده‌اند.
مستوفي در توضيح سومين فعاليت عمده ستاد سايبري محسن رضايي توضيح داد: «بي نظيرترين کار ما در فضاي سايبري که همه فعالان حوزه آي تي هم آنرا تاييد مي کنند ايجاد پرتال ويکي رضايي است. ويکي رضايي برنامه‌هاي دکتر رضايي را براي 405 شهر در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، ورزش، هنر، صنعت و غيره ارائه کرده است. پوشش دادن 405 شهر و دريافت اطلاعات و تبادل نظر درباره آنها کار عظيمي بود که تنها با سيستم امين 313 قابليت اجرايي شدن پيدا کرد. ما با اين شبکه اجتماعي با اعضايمان در سراسر ايران در ارتباط بوده و اخبار و اطلاعات ايشان را براي استفاده در ويکي رضايي دريافت مي کرديم. به اين ترتيب امکان مشارکت مردم را در تعيين نيازهاي اين شهرها و تدوين برنامه هاي آن ايجاد کرديم.»
مستوفي ادامه داد: «اهدافي که ما در ويکي رضايي دنبال مي کنيم اولا ارائه برنامه و طرح ها به تفکيک شهرها و در درجه دوم جلب مشارکت مردم در تدوين اين برنامه هاست. ما براي رسيدن به اين دو هدف براي اولين بار در کشور تکنولوژي پيشرفته اي را براي پرتال ويکي رضايي به کار گرفتيم.»
وي در توضيحات خود افزود: «ويکي رضايي يک سيستم مديريت دانش بوده و داراي اين سه زير سيستم است. اول ويکي مديا که از همان تکنولوژي ويکي پديا بهره گرفته و کارش به اشتراک گذاري اطلاعات و گرفتن نظرات مردم و نمايش آنها در سايت است.
دوم سيستم بحث گردش سلسله مراتبي اطلاعات است. اطلاعات مربوط به اين 405 شهرکه مردم وکاربران در آن تغييرات ايجاد مي کنند در يک پروسه گردشي مورد ويرايش و بازبيني قرار گرفته و بعد منتشر مي شود. در اين گردش اطلاعات نظر هر يک از افراد در يک پروسه گردشي با افزودن نظرات ديگر در نهايت در وب سايت به نمايش در مي آيد.»
مستوفي در توضيح تکنولوژي web GIS (geographic information system) گفت: «"وب جي آي اس" تکنولوژي و قابليتي است که بر اساس آن افراد اين امکان را دارند که شهر مورد نظرشان را از روي "مپ سرور"ي که نوشته شده انتخاب کرده و اطلاعات مورد نظرشان را وارد يا ويرايش کنند.»
وي توضيح داد: «درسيستم ويکي رضايي يک اتوماسيون اداري وجود دارد که 1400 نفر در شهرهاي مختلف و درکل کشور با دسترسي به گردش مکاتبات الکترونيک نظراتشان را اعلام مي‌کنند که در دو مرحله مورد تأييد و جمع‌بندي قرار مي‌گيرد و پس از آن در سيستم به نمايش در مي‌آيد. طراحي و راه‌اندازي امين 313 نزديک به چهار ماه زمان برد و پس از آن به سرعت توانستيم در کمتر از يک سال اطلاعات مربوط به شهرها را جمع‌آوري تاييد و بارگذاري کنيم.»
مدير فني ستاد سايبري محسن رضايي گفت: «در روز افتتاح اين وب سايت استقبال از ويکي رضايي بي‌نظير بود. پهناي باند ما در آن روز به "45 مگا بايتس" رسيده بود و اين حجم بسيار بالايي است. اين پهناي بالاي باند گوياي بازديد کننده بسيار زياد وب سايت ويکي رضايي است.»
اين مدير جوان فعال در ستاد سايبري محسن رضايي تاکيد کرد: «دکتر رضايي به صنعت آي تي و خلاقيت‌ها و توانايي‌هاي نرم افزاري جوانان در سطح بسيار بالايي اعتماد و توجه کرده‌اند»
313amin.ir
http://rezaee.ir
http://mrezaei.ir
http://tabnak.ir
http://tabnakdaily.ir
http://irams.ir




ستاد خبري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
گردهمائي بزرگ حاميان مردمي دکتر محسن رضائي

ايران من سلام: گردهمائي بزرگ جوانان، دانشجويان و حاميان مردمي دکتر محسن رضائي برگزار مي شود.
علي تهراني مقدم مسؤول شبکه سراسري شهيد تهراني مقدم در گفتگو با ستاد خبري دکتر محسن رضائي (پايگاه خبري ايران من سلام) اعلام کرد: اين گردهمائي که با حضور حاميان مردمي دکتر محسن رضائي با محوريت شبکه شهيد تهراني مقدم در ستاد شرق تهران اين شبکه برگزار خواهد شد موج ديگري از حضور حماسي مردم تهران در تحقق حماسه سياسي خواهد بود.
تهراني مقدم افزود مجموعه زيادي از ستادها و شبکه هاي مردمي حامي دکتر محسن رضائي از جمله شبکه موج، جنبش ما، شبکه نسيم، شبکه فدائيان ملت، شبکه ايران دخت (بانوان)، شبکه دولت ياوران، جمعيت جوانان انقلاب اسلامي، مجمع بختياري هاي کل کشور، جمعيت کردهاي مقيم تهران، شبکه دولت ياوران به دعوت شبکه شهيد تهراني مقدم در ستاد شرق تهران اين شبکه حضور خواهند يافت و حمايت خود را از دکتر محسن رضائي را به منصه ظهور خواهند نشاند.
مسؤول شبکه شهيد تهراني مقدم اعلام کرد طبق برنامه ريزي صورت گرفته دکتر محسن رضائي رأس ساعت 15 در اين گردهمائي حضور خواهند يافت و هواداران، حاميان و مردم تهران را از بيانات راهبردي خود بهره مند خواهند کرد. همچنين با توجه به اعياد فرخنده شعبانيه اجراي برنامه هاي شاد و جشن و پايکوبي هواداران که براي تحقق حماسي لحظه شماري خواهند کرد همراه با اجراي زنده دو قطعه به نامهاي (ايران من) و قطعه (اي وطن) توسط خواننده ارکست سمفوني آقاي حميد خزاعي که به صورت اختصاصي ويژه دکتر محسن رضائي سروده شده از ديگر برنامه هاي جنبي اين گردهمائي خواهد بود.
تهراني مقدم در پايان اضافه کرد اين گردهمائي بيستم خرداد از ساعت 15 در محل ستاد شرق تهران شبکه شهيد تهراني مقدم واقع در بزرگراه رسالت، شرق به غرب، بعد از مجتمع تجاري دنياي نور، بين خيابان کرمان و 16 متري دوم، جنب پل عابر برگزار خواهد شد و علاقمندان به دکتر رضائي پس از اتمام مراسم به سمت ورزشگاه شيرودي براي شرکت در همايش ستاد استان تهران راهي خواهند شد.
ستاد خبري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0

گردهمايي سراسري هنرمندان حامي محسن رضايي

ايران من سلام: گردهمايي بزرگ هنرمندان محسن رضايي در سراسر کشور امروز ساعت 19 برگزار مي شود.
کميته هنرمندان دفتر ارتباط مردمي ستاد دکتر محسن رضايي اعلام کرد در راستاي ضرورت حضور پر شور اقشار مختلف جامعه در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و در پاسخ به برنامه مفصل و کارآمد کانديداي اصلح آقاي دکتر محسن رضايي در حوزه فرهنگ و هنر، هنرمندان سراسر کشور همزمان با هم، در روز يکشنبه 19 خرداد ماه ساعت 7 بعد از ظهر، تحت عنوان "تجمع حاميان فيروزه اي"، در يکي از اماکن فرهنگي شهر خود گرد هم آمده و در حمايت از ايشان به مدت يک ساعت تجمع کرده و با در دست داشتن تصاوير و نشان رنگ فيروزه اي حمايت خود را از او اعلام مي دارد.
اميد عشقي مسئول کميته هنرمندان ستاد مردمي دکتر محسن رضايي با اعلاماين خبر گفت: در واقع هنرمندان با اين حرکت نمادين از دکتر محسن رضايي تقاضا دارند که پس از پيروزي در انتخابات پيش رو، اجراي برنامه فرهنگ و هنر را در اولويت قرار دهد.
طبق اعلام کميته هنرمندان مناطق تجمع هنرمندان، در شهرهاي مختلف به شرح زير است:
تهران: چهار راه وليعصر- تئاتر شهر/بوشهر: سواحل خليج فارس/زنجان: ميدان انقلاب/پزد: ميدان شهيد بهشتي/سمنان: ميدان مشاهير/کرمانشاه: طاق بستان/هرمزگان: ساحل قشم/فارس: حافظيه شيراز/خوزستان: شلمچه/کرمان: ميدان آزادي/قزوين: کاخ چهلستون/سيستان و بلوچستان: دانشگاه زاهدان/کردستان: سالن آزادي/قم: حرم حضرت معصومه/همدان: تالار فجر/گيلان: موزه رشت/چهار محال بختياري:فلکه معلم-پارک لاله/ايلام: قلعه والي/مازندران: ميدان ساعت/اردبيل: بقعه شيخ صفي/خراسان رضوي: ابتداي بلوار سجاد مقابل پارک ملت/خراسان شمالي: بجنورد سالن گلشن/کهکيلويه و بوير احمد، کتابخانه مرکزي ياسوج/گلستان: مقبره اسد گرگاني، گرگان/اصفهان: ميدان نقش جهان/لرستان: ميدان شهدا خرم آباد/آذربايجان شرقي: پارک شاخ گلي تبريز/آذربايجان غربي: درياچه اروميه/البرز: پارک تنيس کرج/خراسان جنوبي: دانشگاه بيرجند
ستاد خبري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
راه نوردي دانشجويان فيروزه اي در حمايت از محسن رضايي
ايران من سلام: دانشجويان حامي محسن رضايي با نام دانشجويان فيروزه اي امروز 19خرداد ماه در ميدان وليعصر تجمع خواهند کرد.
به گزارش پايگاه خبري ايران من سلام، دانشجويان محسن رضايي امروز 19 خرداد ماه با تجمع در ميدان وليعصر تهران درباره برنامه ها و راهکارهاي محسن رضايي در دولت آينده گفت و گو و تبادل نظر خواهند کرد. اين تجمع از ساعت 19 آغاز مي شود.
دانشجويان فيروزه اي قصد دارند در روزهاي آينده نيز با راه نوردي آرام در ميادين اصلي شهر تهران حمايت خود را از محسن رضايي اعلام کنند. گفتني است گردهمايي سراسري هنرمندان حامي محسن رضايي نيز امروز ساعت 19 در شهرهاي مختلف ايران برگزار مي شود.
ايوب دکامي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
1
12
به اميد پيروزي دکتر در انتخابات
براي ساخت دولت فراگير
اسماعيلي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
3
6
مردم ايلام با قدرت حامي شما خواهند بود
دريا
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
20
من عاشق ايده ها و شخصيت با تقوا و مقتدر البته سرشار از مهرباني دکتر رضايي هستم و به ايشان با عشق رآي مي دهم اميدوارم من که دختري مجرد و دانشجوي کارشناسي ارشد مردم شناسي هستم بتوانم در دولت آقاي دکتر رضايي کار و شغلي در حد توانايي و شان داشته باشم . به اميد آن روز
محمدضيغمي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
حاج محسن باقدرت به سوي ايراني اباد پيش رو ومطمئن باش ملت ايران به دنبال خدمتگزاران خودپيش خواهدامد
دريا
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
من عاشق ايده ها و شخصيت با تقوا و مقتدر البته سرشار از مهرباني دکتر رضايي هستم و به ايشان با عشق رآي مي دهم اميدوارم من که دختري مجرد و دانشجوي کارشناسي ارشد مردم شناسي هستم بتوانم در دولت آقاي دکتر رضايي کار و شغلي در حد توانايي و شان داشته باشم . به اميد آن روز
از تبريز
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
راي ما دکتر محسن رضايي
علي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
1
14
تنها کسي که برنامه داره فقط دکتر رضايي است آ-دکتر مشهد هم بياييد
رامين
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
دو نقطه ي برتري دکتر رضايي يکي برنامه هاشون هست ديگري مردمي بودن ايشون که با تکيه بر اين دو مي تونن پيروز بشن.
چقائي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
من به سوابق شما ،عملکرد وبرنامه هاتون ايمان دارم ان شاءالله پيروز و سربلند باشيد
چقائي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
من به سوابق شما ،عملکرد وبرنامه هاتون ايمان دارم ان شاءالله پيروز و سربلند باشيد
زهرا
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
سلام فقط فقط فقط رضاييييييييييييييييييييييييييييييي
چقائي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
من به سوابق شما ،عملکرد وبرنامه هاتون ايمان دارم ان شاءالله پيروز و سربلند باشيد
بابک جعفري
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
من عاشق اون سيستم قيچيت هستم دکتر به اميد خدا موفق شي
ايراني چپ وراست و اصولگرا و اصلاح طلب قبلا امتحان خودشون رو دادن
فقط به دکتر رضايي راي بده چون برنامش کا ملتر و عملي تره
حامد
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
دکتر رضايي تا آخر حمايتت مي کنيم
زنجانيها جز شما ه کسي راي نخواهند داد.
يه محسن رضايي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
ايشااله اقاي محسن رضايي رئيس جمهور اين مرزوبوم ميشه.اقاي رضايي مردم استان كهگيلويه وبويراحمد هميشه پشت شمان و فقط به شما راي ميدن
چقائي
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
سالار