کد خبر: ۷۹۵|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از همه اقوام ایرانی از جمله فرهیختگان کرد در کابینه و هیات دولت حضور خواهند داشت. محسن رضایی'شعار خود را متفاوت از دیگر کاندیداها بیان کرد و قول داد اصول 15 و 19 قانون اساسی را که در راستای حقوق قومیت ها و زبان آنها است به طور کامل اجرایی کند.وی زبان و ادبیات کردی را در طول تاریخ ایران یکی از موثرترین امور تاثیرگذار بر این کشور دانست و افزود: ما در دولت خود اهانت به خودمان را شاید تحمل کنیم اما اجازه اهانت به هیچ قومی را نمی دهیم.
دکتر رضایی: از همه اقوام در کابینه استفاده می کنم

به نقل از ایرنا، 'محسن رضایی' یکشنبه شب در سالن آزادی سنندج و در جمع هوادارانش شعار خود را متفاوت از دیگر کاندیداها بیان کرد و قول داد اصول 15 و 19 قانون اساسی را که در راستای حقوق قومیت ها و زبان آنها است به طور کامل اجرایی کند.

وی زبان و ادبیات کردی را در طول تاریخ ایران یکی از موثرترین امور تاثیرگذار بر این کشور دانست و افزود: ما در دولت خود اهانت به خودمان را شاید تحمل کنیم اما اجازه اهانت به هیچ قومی را نمی دهیم.

رضایی هدف خود از اعلام کاندیداتوری در اسفند سال گذشته در کردستان را به دو دلیل برشمرد و گفت: خواستم بگویم من هم از زاگرس هستم و ایران تنها تهران نیست.

وی با بیان اینکه نباید همه توجهات به سمت مرکز باشد، افزود: با این کار جدیت خود را برای رفع محرومیت نشان دادم.

وی در ادامه از برنامه خود برای تخصیص یارانه سبز به بخش های صنعت کشاورزی و دامداری سخن گفت و قول داد به جوانانی که ازدواج می کنند کوپن 20 میلیون تومانی بدهد.

رضایی با ابراز تاسف از اینکه با وجود این همه جوان با استعداد این میزان بیکاری در کشور وجود دارد، اظهار کرد: با کمک شما، فقر، بیکاری و گرانی را از کشور بیرون می کنیم.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
رضا
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
0
فقط محسن رضائي
ضياء - تالش
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
3
درود .... ما تالشان از دکتر رضايي خواستاريم بعد از رئيس حمهور شدن منطقه تالش را استان کند ... چرا کسي صداي ما تالشان را نمي شنود ..!!! به خدا سوگند بيکاري بيداد مي کند .... در ضمن زبان و فرهنگ تالشي در حال نابودي است ..!! زبان تالشي را نجات دهيد ... به خاطر نزديکي و هم مرز بودن با کشور جمهوري آذربايجان ، و تاثير بيش از 20 شبکه آن کشور ، زبان تالشي در حال نابودي است .. و زبان ترکي در حال نفوذ به گيلان است ... در ايران فقط قوم تالش صدا و سيما ندارد ..!! اگر قوم تالش صدا و سيما داشت مردمش بيننده شبکه هاي جمهوري آذربايجان مي شدند ..؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا دم از قوم و احترام به قومها مي زنيد ... چرا صداي ما و خواسته هاي ما تالشان به جايي نمي رسد ...؟؟؟ اولين کاري که ايشان بعد از رئيس جمهور بايد بکنند ، استان کردن تالش است .. تالش منطقه اي در غرب استان گيلان ... تالش را نجات دهيد ..... اينها فقط سخنان يک فرد تالشي نيست ، بلکه سخنان يک جوان تحصيلکرده و بيکار است که عمرش را براي تحقيق و پژوهش گذاشته ... سپاس ... به اميد پيروزي شير مردها و با غيرت ها .... زنده باد ايران - جانم فداي سرزمينم ....