کد خبر: ۹۷۴|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
پیام تسلیت دکتر رضایی در پی سانحه شوشتر

انالله و انا الیه راجعون
حادثه تاسف بار تصادف در جاده شوشتر که به جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان انجامید عموم مردم  به ویژه خوزستانی های عزیز را اندوهگین ساخت .
 اینجانب ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان و سوگواران این واقعه دلخراش ، امیدوارم مسئولین محترم ذیربط ، با رسیدگی جدّی به علل وقوع آن ، زمینه های تکرار اینگونه وقایع را برای همیشه از بین ببرند.
برای درگذشتگان این واقعه تلخ ، رحمت و غفران و برای بازماندگان گرامی و ارجمندشان ، از درگاه حضرت حق ، صبر و اجر و آرامش مسئلت  می نمایم.

 

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
پيام ميرزاده
|
-
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
0
جناب آقاي دکتر ميرزاده
رياست محترم دانشگاه آزاد اسلامي

درگذشت ابوي مکرمتان را صميمانه تسليت عرض مي کنم. اميد است خداوند متعال آن فقيد سعيد را در جوار رحمت واسعه اش ماوا داده ، به جنابعالي و عموم بازماندگان صبر و اجر و دوام توفيق کرامت فرمايد.

محسن رضايي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام

دانشجو
|
-
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
0
جناب آقاي محسن رضايي دبير محترم تشخيص مصلحت نظام
با سلام.
ما جمعي از دانشجويان رشته زبان انگليسي دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان از حضرتعالي تقاضامنديم تلاشي هايي جهت اخذه رشته هاي کارشناسي ارشد و خصوصا اخذه رشته کارشناسي ارشد زبان انگليسي در اين واحد داشته باشيد .
ضمنا چهار تن از اساتيد رشته زبان اين دانشگاه (استاد مسعود ورناصري ...استاد نگين حيدري زاده ..استاد کامران مهرگان و استاد پريسا کريمي) در مراحل پاياني اخذ دکتر خود مي باشند .
اميدواريم با تلاش هاي جنابعالي و ساير مسئولين دانشگاه شاهد ترقي و رشد علمي دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان باشيم .
سربلند باشيد .
جمعي از دانشجويان زبان انگليسي دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان