دکتر رضایی:
کد خبر: ۹۷۶|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیروزی انقلاب اسلامی را پیروزی دوباره امام حسین (ع) دانست.
در حرکت سیدالشهداء(ع)، تدبیر و سیاست وجود داشت

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، محسن رضایی عصر امروز در جمع اقشار مختلف مردم اهواز در حسینه شهدای شمخانی این شهر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی دوباره امام حسین (ع) در جهان خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید از همه جهات حسینی باشم و اداره و مدیرت کشور نیز باید حسینی شود، همه قوا به هم کمک کنند تا کشور ساخته شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر می‌خواهیم کشور جمهوری اسلامی ایران را بسازیم باید اخلاقمان حسینی باشد و تدبیر حسینی نیز داشته باشیم.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به بیان خصوصیات نهضت حضرت امام حسین (ع) پرداخت و گفت: حضرت سیدالشهدا (ع) یعنی صبر، مقاومت و اخلاق، که ما نیز باید همه جوانب قیام عاشورا ببینیم و با آن فقط عاطفی برخورد نکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اقشار مختلف مردم اهواز به تشریح آرایش نظامی سپاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا پرداخت و خاطرنشان کرد: آن امام همام تمام اصول و قواعد نظامی را در مقابله با دشمن به کار برد و این طور نبود که صرف یک مبارزه باشد زیرا با اقداماتی که سپاه حضرت امام حسین (ع) انجام داده بود لشکر دشمن در گام نخست شکست خورد.

به گفته رضایی، نباید فقط برای امام حسین (ع) گریه کنیم زیرا آن حضرت یک مکتب است که عاطفه، عشق، اخلاق، ادب، تواضع، ایثار و حکمت را در کنار هم جمع کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تاکید کرد: نهضت سرور و سالار شهیدان در روز عاشورا آن قدر حکمت و تدبیر دارد که بی‌سابقه است.

وی با تاکید بر این نکته که عاشورا تفکرات شیطانی را سرنگون کرد افزود: در حرکت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خیلی تدبیر و سیاست وجود دارد و کسی جز ایشان نمی‌توانست این کار را انجام دهد.

این استاد دانشگاه از همگان خواست تا با پیروی از امام حسین (ع) کمک کنند تا گام‌های موثری برای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته شود.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
تيموري
|
-
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
0
انا له و انا اليه راجعون
چهر? نام آشناي عرص? فرهنگ وسياست ، ياور صديق انقلاب مرحوم آقاي سيد علي اکبر پرورش پس از عمري تلاش و مجاهدت در راه خدا ، به زيارت حضرت حق باريافت تا پاداش اعمال صالح خود را دريافت کند.
آنمرحوم ازسابقون نهضت اسلامي بود که در عرصه هاي گوناگون ، چه در دوران مبارزه و چه پس از پيروزي انقلاب در استقرار نظام اسلامي ، از هيچ تلاشي در جهت اعتلاي کلمه حق ، مضايقه نکرد. اخلاص ، هوشمندي و ثبات قدم از شاخصه هاي ممتاز پرورش بود.
اينجانب ارتحال اين چهر? خدوم و مجاهد را به محضر مقام معظم رهبري، ملت شريف ايران ، بويژه به مردم قدرشناس اصفهان و نيز به خاندان محترم پرورش و عموم ارادتمندان ايشان تسليت عرض نموده ، از درگاه حضرت حق براي آنمرحوم، رحمت واسعه و براي عموم بازماندگان صبر و اجر و دوام توفيق طلب مي کنم.
محسن رضايي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام