کد خبر: ۹۷۸|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی در حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرامون مساله سد کارون با آیت الله آملی لاریجانی بحث و گفت وگو کرد.
گفتگوی دکتر رضایی و آیت الله آملی لاریجانی درباره حادثه سد کارون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار از رئیس قوه قضاییه تقاضا کرد برخورد قاطعی با متخلفان حادثه دلخراش کارون صورت گیرد.


 در این دیدار آیت الله آملی لاریجانی اظهار داشت : که پرونده به طور جدی درحال رسیدگی است و با برخی از عوامل این حادثه برخورد جدی صورت گرفته و با بقیه متخلفین نیز در آینده نزدیک برخورد خواهد شد.


رییس قوه قضاییه در ادامه افزود : در مورد حادثه جدید سد کارون 3 رسیدگی به این پرونده شروع شده و انشا الله در آینده نزدیک متخلفین به مردم معرفی خواهند شد.


دکتر رضایی در پایان این گفت وگو از آیت الله آملی لاریجانی تقاضا کرد تا سخنگوی قوه قضاییه اطلاع رسانی بیشتری را در این خصوص برای مردم خوزستان داشته باشد.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
تيموري 2
|
-
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
0
پيشنهاد دکتر رضايي براي برخورد با اهانت کنندگان به اقوام
پس از اهانت هاي مکرر به اقوام ايراني، دکتر محسن رضايي پيشنهاد را براي جلوگيري از اهانت به اقوام ايراني را در قالب نامه اي به رييس دستگاه قضا ارائه کرد.
دکتر رضايي در نامه اي به آيت ا... آملي لاريجاني رييس قوه قضاييه با ذکر برخي اهانت هاي صورت گرفته به اقوام ايراني طي سال هاي گذشته تاکنون ، پيشنهادي را براي جلوگيري از اهانت به اقوام ارائه کرده است .
در قسمتي از اين نامه دکتر محسن رضايي، برخورد قاطع با اهانت کنندگان به اقوام ايراني را نيازمند وضع قانون مناسب دانست.