دکتر رضایی در مسجد جامع اسلام آباد غرب:
کد خبر: ۱۹۱|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات اقتصادی را نباید توجیه و تحریمها را بهانه کنیم بلکه باید آنها را حل کنیم.
مشکلات اقتصادی را نباید توجیه و تحریمها را بهانه کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  بعد از ظهر چهارشنبه و  در دومین از سفر سه روزه اش در جشن هفته وحدت در مسجد جامع اسلام آباد غرب ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، با اشاره به نقش موثر مردم اسلام آباد غرب در هشت سال دفاع مقدس گفت:  شهرستان اسلام آباد غرب یکی از مهمترین نقاط استراتژیک در زمان جنگ بوده و شاید بتوان گفت که یکی از دلایل پیروزی جنگ وجود چنین مردمی سلحشور و دلیر در این خطه بوده است.

وی افزود: مردم اسلام آباد غرب همواره مردمی مقاوم بوده و در هشت سال دفاع مقدس دلیرانه از مرزهای ایران دفاع کردند.

وی حضورش در سال های جنگ در مناطق جنگی اسلام آباد غرب و قصر شیرین و دوران بسیار سخت و حساس جنگ  را برای مردم اسلام آباد غرب تشریح کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اسلام باید در تمام زوایای زندگی ما وارد شود، گفت: امروزه مردم باید خود را هر چه بیشتر به اسلام و پیامبر اکرم(ص) نزدیک و بتوانند تمامی مراحل زندگی خود را در اخلاق و رفتار و اقتصاد و فرهنگ با اسلام منطبق کنند و اسلام را الگوی کار خود قرار دهند.

وی افزود: امروزه ایران در زمینه های بسیاری الگویی خاص برای تمامی کشور های دنیاست بطوریکه بحث بیداری اسلامی در کشورهای عربی با الگو برداری از ایران اسلامی اتفاق افتاده لذا مردم ایران باید در همه زمینه ها برای کشورهای دیگر الگو باشند.

رضایی گفت: امروزه ما باید با کمک هم بتوانیم چرخ های جامعه را پیش ببریم و در حل مشکلات و کشور کمک کنیم.

وی افزود: مردم و مسئولان ایران باید اسلام را در همه زمینه ها و علی الخصوص در شرایط کنونی در اقتصاد دخالت داده بتواند تا بتوانند به حد نساب و پیشرفت برسد.

رضایی تصریح کرد: امروزه چرا ما نمی توانیم گرانی را تحمل کنیم، چرا برای بحران اقتصادی و تحریم ها بهانه می آوریم، ما باید تلاش کنیم که در مقابل تحریم ها بایستیم و تحریم ها را ریشه کن  و خنثی کنیم.

وی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که کشورهای غربی دیگر نتوانند بر ما تحریمی را اعمال کنند.

رضایی گفت: ما باید واقع بین و آینده نگر باشیم و مشکلات اقتصادی را توجیه نکنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرچند صادرات نفت و فروش نفت کاهش یافته اما نباید تسلیم شویم.

وی افزود: اگر قرار باشد به همین روال فروش نفت و صادرات کالا در سالهای آینده کاهش یابد کشور با مشکلات جدی روبرو خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از مهمترین دلایل تحریم پایین آوردن ارزش پول ایران است، همکاری مردم با دولت و نظام را از مهمترین راهکارهای مقابله  تحریم ها دانست.

وی از جوانان به عنوان بازوی قدرتمند نظام یاد کرد و گفت: ما باید به جوانان اعتماد کنیم، جوانان  ما علم و فرهنگ را می سازند و همه  مشکلات را حل می کنند.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: مردم شجاع و سلحشور زاگرس و ایران باید بتوانند بر مشکلات غلبه کنند و جوان های این مناطق چون تمام تاریخ ، ایران را به افتخار جهانی برسانند.

ارسال نظر