دکتر رضایی:
کد خبر: ۴۴۱|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
دبیر محمع تشخیص مصلحت نظام در در گلستان شهدا اصفهان گفت: کوچکترین بی تعهدی و خیانت به نظام و انقلاب سبب خدشه‌دار شدن ارزش‌‌های ایران اسلامی می‌شود.
کوچکترین بی‌تعهدی به نظام ارزش‌‌های ایران اسلامی را خدشه‌دار می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در گلستان شهدا اصفهان  با بیان اینکه شهدای ایران در اسلام با حضور در میدان‌های جنگ ایران را از دست دشمن خارج کردند، اظهار کرد: ملت ایران با فداکاری‌های شهدا و جانبازان در دنیا سربلند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ما امروز افتخار می‌کنیم به ایرانی که شهدا آن را برای ملت امروز به دست آوردند، اضافه کرد: ما امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که وجود و هویتمان به خاطر فداکاری شهدای ایران و انقلاب است.

دکتر رضایی تصریح کرد: ما امروز نمی‌توانیم کوچکترین خطایی را داشته باشیم چرا که شهدای ایران ایستادگی و استواری کشور را با خون خود برای ملت به جای گذاشته اند.

وی با تاکید بر اینکه نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران نباید کوچکترین خیانت و تعهدی را به نظام داشته باشند و در صورت وجود کوچکترین خیانت به نظام انقلاب سیلی می‌خوریم، ادامه داد: کوچکترین بی تعهدی و خیانت به نظام و انقلاب سبب خدشه‌دار شدن ارزش‌‌های ایران اسلامی می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه ملت ایران باید راه شهدا را ادامه بدهند، تصریح کرد: ملت ایران نیازمند وجود کشوری آرام، بدون دغدغه، فساد، بیکاری و بدون مشکلات اقتصادی و اجتماعی هستند و مردم و مسئولان باید از کشور در مقابل تمام تهدیدها مراقبت کنند.

ارسال نظر