کد خبر: ۵۶۱|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با کمک و همکاری روحانیون شیعه و سنی، مشکلات منطقه چابهار را رفع خواهیم کرد.
مشکلات منطقه چابهار را با همکاری روحانیون رفع می‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه چابهار و مولوی عبدالرحمان ملازهی امام جمعه اهل سنت چابهار دیدار کرد.

مولوی عبدالرحمان ملازهی در این دیدار اظهار داشت: امیدوارم با توجه به آشنایی که با دیدگاه‌های شما دارم در آینده بتوانید در زمینه رفع مشکلات منطقه چابهار گام‌های مؤثری بردارید.

وی افزود: امیدوارم شما هر گامی که برای این منطقه بر می‌دارید در راستای توسعه و آبادانی چابهار و استان سیستان و بلوچستان باشد.

رضایی نیز در این دیدار گفت: مولوی عبدالرحمان ملازهی را به عنوان یک قطب دینی در کل استان می‌دانم و امیدوارم راهنمایی ایشان در انجام کارهای توسعه‌ای منطقه مرا کمک کند.

کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: چنانچه سکان هدایت کشتی کشور را به دست گیرم حتماً از رهنمودهای شما در زمینه آبادانی منطقه استفاده خواهم کرد.

امام جمعه چابهار هم در این دیدار ضمن استقبال و خیر مقدم به مشکلات مهم منطقه اشاره کرد و گفت: اشتغال، گرانی، تورم و تبعیض در منطقه آزاد (شکاف زندگی بین منطقه آزاد و داخل شهر) از جمله مسائل و مشکلات مهم شهر بندری چابهار است.

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی افزود: امیدوارم هر کسی که سکان ریاست اجرایی کشور را به دست می‌گیرد به مشکلات اساسی مردم به ویژه مناطق محروم توجه جدی داشته باشد و تنها در شعار نباشد بلکه به آن عمل کند.

وی ادامه داد: مردم از رئیس جمهور و دیگر دولتمردان انتظار دارند تا به وضع گرانی و تورم موجود رسیدگی شود و دغدغه‌های مردم در این زمینه کاهش یابد.

امام جمعه چابهار بیان داشت: توسعه و آبادانی منطقه نیز از دیگر خواسته‌ها است که امیدواریم در این زمینه، حرکت‌های مؤثری انجام گیرد.

رضایی هم در این دیدار گفت: در صورت رئیس جمهوری، هرچه سریع‌تر با کمک و همکاری شما روحانیون در صدد رفع مشکلات منطقه برخواهم آمد.

ارسال نظر