کد خبر: ۲۳۴۹|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
دکتر محسن رضایی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام شخصی خود روز 13 آبان را به دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی تبریک گفت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام آورده "امروز هم راه همان است؛ راه ما راه خودباوري واعتماد به نفس از يكطرف و برادري و صداقت از طرف ديگر است، دوست شناسي و دشمن شناسي در پيمودن راه مهم است." به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن این پیام به شرح زیر می باشد:
ملت ایران از آن روز که پای در مسیر عزت و استقلال نهاد، با حرکت در سایه سار ولایت گامهای بلندی در پیمودن "راه" برداشت؛ با تکیه بر فطرت الهی انسان تمامی مرزهای نژادی، زبانی، صنفی، منطقه ای و حتی تنگناهای جسمی و تفاوتهای مقتضی سن و سال و غیره را درنوردید و به امت واحده ای تبدیل شد که به وحدت حول محور توحید و ولایت برخاسته از آن دست یافته است.

در چنین شرایطی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم – به تعبیر حضرت امام(ره) – ره صد ساله را یک شبه پیمودند و مایه حسرت و افسوس قاعدین بی عمل شدند.
پیام دکتر محسن رضایی به مناسبت روز 13 آبان

هشتم و سیزدهم آبان ماه یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویانی است که با رفتار عارفانه و تلاش خالصانه خود، انقلاب و جبهه ها را به دانشگاه تبدیل کردند. در این روز باید از دو نوجوان رشید ایران زمین، شهید حسین فهمیده و شهید بهنام محمدی و دهها و صدها شهید نوجوان این مرز و بوم تجلیل بعمل آورد و دست پدران و مادرانی را که چنین فرزندانی را تقدیم ایران و انقلاب و جامعه بشری کردند، بوسید.

امروز هم "راه" همان است؛
راه ما راه خودباوري واعتماد به نفس از يكطرف وبرادري وصداقت از طرف ديگر است ، دوست شناسي و دشمن شناسي درپيمودن راه مهم است.

انتظار می رود دانش آموزان عزیز ایران همچون نقش آفرینی های غرورآفرینشان در عرصه های قبلی، با بکار انداختن استعداد سرشار خود، در زمينه علم و نوآوری با فقر و بيكاري كه نبرد امروز ماست استمراربخش این حرکت عظیم دینی و میهنی باشند. به امید فردای بهتری که شما نوجوان ها رقم می زنید.

محسن رضایی
12 آبان 1394
ارسال نظر