سرلشکر رضایی:
کد خبر: ۲۴۴۲|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
به‌زودی اخبار مهمي از انهدام تکفیری‌ها وداعش بگوش مردم خواهد رسيد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی، ایشان که صبح امروز (جمعه) به عیادت عده‌ای از مجروحان جبهه سوريه رفته بود، با بیان این خبر افزود: «كشورهاي درگیر تروريسم بايد با خونسردي از چالش با يكديگر بكاهند وتوان خود را براي انهدام داعش بكار گيرند».
سردار سرلشکر رضایی همچنین در حاشیه این عیادت در پاسخ به این موضوع که چرا مسئولان ترکیه هرگونه خرید نفت از داعش را تکذیب می کنند، گفت: اگر دولت تركيه در جريان فروش نفت داعش در كشور خود نيست ما آمادگی داريم اين اطلاعات را در اختيار آن‌ها قرار بدهيم. مستشاران ايران در سوريه از تمامي مسيرهاي کامیون‌های نفت داعش به تركيه عکس‌برداری و فیلم‌برداری کرده‌اند و این اسناد قابل‌ارائه و انتشار است.
.
کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، داعش ، نفت ، ترکیه ، سوریه
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا گل محمدی
|
United States of America
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
جناب رضایی. مایه ی سربلندی اسلام و . رهبری وایران زمین . سلام علیکم .خسته نباشی دلاور . ما خوب میدانیم که هدف استکبار . اسراییل گرفتن و نشانه روی به سمت چندین هدف با یک تیر است . ما بسیجیان مخلصانه پشت رهبرو شما عزیزان همیشه در سنگر حفظ وامنیت این مرز و بوم هستیم . اما ظاهرا به تازگی با اسنادی که از ترکیه بدست آمده مشخص شده که اردوغان نیز مانند کشورهای سلطه طلب نیز بدنبال مقاصدی میباشد . ما از شمای عزیز دخواست میکنیم تا هرچه زودتر این اسناد را منتشر نمایید تا بعضی از فرصت طلبان و معاند انقلاب و رهبری دهان ننگینشان به خاک مالیده شود . و من ا... توفیق .